دانلود سایبر ساندی 2007

دانلود سایبر ساندی 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سایبر ساندی 2007 : Cyber Sunday 2007 چهارمین رویداد سایبر ساندی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 28 اکتبر 2007 در مرکز Verizon در واشنگتن دی سی برگزار شد. مهمترین ویژگی Cyber Sunday این بود که طرفداران به صورت آنلاین از طریق WWE.com در مورد جنبه های خاصی از هر مسابقه رای دهند. در حالی که این چهارمین رویداد در گاهشماری این PPV تعاملی بود، اما دومین رویداد با عنوان یکشنبه سایبری بود زیرا دو رویداد اول سه شنبه تابو نام داشتند.این رویداد 194000 خرید داشت که کمتر از رقم Cyber Sunday 2006 که 228000 خرید بود.

نتایج رویداد

مسابقه اصلی در اسمکدان! نام تجاری باتیستا در مقابل آندرتیکر برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که باتیستا پس از اجرای بمب باتیستا با پین فال قهرمان شد. داور ویژه میهمان، که یا استون کلد استیو آستین، جان “برادشاو” لیفیلد یا میک فولی بود. مسابقه غالب در برند راو برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای بین رندی اورتون و طرفداران انتخابی شاون مایکلز، جف هاردی یا آقای کندی بود. رای گیری برای این رویداد در 9 اکتبر 2007 آغاز شد و در طول رویداد به پایان رسید.

بیشتر دشمنی های موجود پس از این رویداد ادامه یافت. شاون مایکلز با رندی اورتون بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو ای که منجر به مسابقه ای در سروایور سریز برای قهرمانی شد که اورتون برنده شد، به دعوای خود ادامه داد. پس از باخت به باتیستا، آندرتیکر در بازی Survivor Series برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان، باتیستا را به یک مسابقه Hell in a Cell به چالش کشید، که باتیستا پس از دخالت Edge برنده شد. سپس ادج بخشی از فیود شد و به یک مسابقه تهدید سه گانه در آرماگدون برای قهرمانی سنگین وزن جهان تبدیل شد که اج برنده شد. پس از شکست دادن اوماگا در یک مبارزه خیابانی، تریپل اچ در یک مسابقه سروایور سریز به مصاف اوماگا رفت. تیم تریپل اچ برنده مسابقه شد و دشمنی آنها پایان یافت.

داستان

دشمنی آنها در اپیزود Raw در 8 اکتبر 2007 دوباره شروع شد، شبی که اورتون قهرمان دبلیو دبلیو ای شد. مایکلز در مراسم قدردانی از اورتن بازگشت و با Sweet Chin Music به او ضربه زد، زمانی که اورتون قرار بود با کمربند قهرمانی WWE مایکلز را بزند. پس از آن، مسابقه ای برای سایبر ساندی ساخته شد که در آن اورتون از قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای در برابر انتخاب طرفداران مایکلز، جف هاردی یا آقای کندی دفاع می کرد.

هفته بعد در راو، اورتون با سه حریف احتمالی خود در مسابقات انفرادی روبرو شد. کندی در مسابقه اش با اورتون مداخله کرد و به هاردی حمله کرد. هاردی در مسابقه خود به کندی حمله کرد و کندی در مسابقه خود به مایکلز حمله کرد که منجر به مهار هاردی شد..دانلود سایبر ساندی 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.