دانلود سروایور سریز 1987

دانلود سروایور سریز 1987 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1987 : این رویداد اولین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در شب شکرگزاری در 26 نوامبر 1987 برگزار شد و در Richfield Coliseum در Richfield Township، اوهایو برگزار شد.این یکی از چهار رویداد سالانه پرداخت به ازای هر بازدید بود که توسط WWF همراه با رسلمنیا در سال 1985 معرفی شد و رویال رامبل و سامراسلم در سال 1988 معرفی شد و به عنوان “چهار بزرگ” شناخته شد.

مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه سری Survivor بود که در آن تیم آندره غول تیم هالک هوگان را شکست داد، زمانی که آندره بام بام بیگلو، عضو تیم هوگان را حذف کرد تا به اولین بازمانده تنها در تاریخ سری بازمانده تبدیل شود. کل آندرکارت شامل مسابقات سروایور سریز بود که شامل تیم Macho Man رندی ساوج بود که تیم The Honky Tonk Man’s را شکست داد و تیم The Fabulous Moolah تیم Sensational Sherri را شکست داد. این رویداد همچنین یک مسابقه حذفی با 10 تگ برگزار کرد که در آن Strike Force و هم تیمی هایشان تیم بنیاد هارت را شکست دادند.

داستان

اصلی‌ترین دشمنی‌ها در سری Survivor شامل André the Giant، One Man Gang، King Kong Bundy، Butch Reed و Rick Rude در برابر هالک هوگان، Paul Orndorff، Don Muraco، Ken Patera و Bam Bam Bigelow بود. در ژانویه 1987، هوگان برای سومین سال خود به عنوان قهرمان سنگین وزن جهانی WWF جایزه دریافت کرد، در حالی که بهترین دوست هوگان، آندره، جایزه کوچکتری نسبت به هوگان دریافت کرد، زیرا به مدت 15 سال در WWF شکست نخورده بود.

هوگان به دوستش تبریک گفت و گفت که آندره قهرمان است. قهرمان واقعی سوپراستارها در سراسر جهان. آندره به طور شگفت انگیزی مصاحبه را قبل از اینکه هوگان حتی بتواند تمام کند ترک کرد. در ماه فوریه، او با یک مدیر جدید بابی هینان آمد.دانلود سروایور سریز 1987 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.