دانلود سروایور سریز 1989

دانلود سروایور سریز 1989 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1989 : این رویداد سومین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز شکرگزاری در 23 نوامبر 1989 در Rosemont Horizon در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد.Survivor Series یک بازی پرداخت به ازای نمایش (PPV) سالانه است که هر نوامبر توسط فدراسیون جهانی کشتی (WWF، اکنون WWE) از سال 1987 تولید می‌شود. در رویدادی که به دومین رویداد طولانی‌مدت پرداخت در تاریخ تبدیل شده است. رسلمنیا دبلیو دبلیو ای (WWE’s WrestleMania)، یکی از چهار پرداخت اولیه تبلیغاتی به همراه رسلمنیا، رویال رامبل و سامراسلم است که به آنها “چهار بزرگ” لقب داده شد.

مسابقات

رویداد اصلی یک مسابقه چهار بر چهار در سروایور سریز ود که در آن هالکمانیاک ها (هالک هوگان، جیک رابرتز و تخریب) تیم میلیون دلاری (تد دیبیاس، زئوس و قدرت های درد) را شکست دادند. این اولین رویداد سروایور سریز با تیم های نامگذاری شده و چهار (به جای پنج) عضو بود.

داستان

هالک هوگان در فیلم کشتی حرفه‌ای که توسط WWF تامین می‌شود، در نقش قهرمان داستان، ریپ، بازی کرد. تامی لیستر جونیور رقیب سرسخت ریپ، زئوس را در فیلم به تصویر کشید که توسط ریپ شکست می‌خورد. این به رقابتی تبدیل شد که در WWF رخ داد. لیستر به عنوان زئوس معرفی شد که می خواست انتقام فیلم را از هوگان در زندگی واقعی بگیرد. او در 27 می 1989 در رویداد اصلی شنبه شب XXI قبل از دفاع از عنوان قهرمانی سنگین وزن جهانی WWF توسط هوگان در برابر Big Boss Man در قفس فولادی شروع به کار کرد. اسلیک مدیر Boss Man او را معرفی کرد. زئوس در هنگام ورود هوگان به هوگان حمله کرد.

دشمنی در سامراسلم به اوج رسید، جایی که هوگان و بروتوس بیف کیک رندی ساویج و زئوس را شکست دادند. زئوس قرار بود بخشی از تیم میلیون دلاری در برابر تیم هوگان هالکمانیاکس در سری Survivor شود. در رسلمنیا V، تد دیبیاس تلاش کرد تا مار جیک رابرتز، دیمین را در جریان مسابقه رابرتز در برابر آندره غول، بدزدد و رقابتی بین رابرتز و دیبیاس آغاز شد.دانلود سروایور سریز 1989 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.