دانلود سروایور سریز 1990

دانلود سروایور سریز 1990 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 1990 : این رویداد چهارمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در روز شکرگزاری در 22 نوامبر 1990 در مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد. هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه تاریک قبل از پخش زنده.

مسابقات

این رویداد به‌خاطر اولین نمایش The Undertaker روی صفحه، که به یکی از پرکارترین چهره‌های شرکت تبدیل شد، شناخته شده است.علاوه بر این، گروهبان. اسلتر که سپس نقش یک همدرد عراقی را به تصویر می‌کشد، در عملیات سپر صحرا به نیروهای نظامی مستقر در عراق برای شکرگزاری توهین کرد. رندی ساویج در مصاحبه ای، The Ultimate Warrior را برای قهرمانی سنگین وزن WWF جهانی به چالش کشید. هاکو جایگزین ریک رود شد که WWF را به دلیل اختلاف حقوقی ترک کرده بود. در خط داستانی، او توسط جک تونی، رئیس WWF به دلیل توهین به مادر Big Boss Man تعلیق شد. بوریس ژوکوف جایگزین آکیم شد که در ماه اکتبر WWF را ترک کرده بود.

آندرتیکر برای 30 سال آینده برای WWF (که در سال 2002 به WWE تغییر نام داد) کشتی می‌گیرد و رکوردی را در طول عمر این شرکت ثبت می‌کند. مراسم بازنشستگی او دقیقا 30 سال بعد در سریال Survivor 2020 برگزار شد.

عواقب

گروهبان Slaughter و Randy Savage هر دو با Ultimate Warrior برای قهرمانی WWF مبارزه کردند. اسلتر و مدیرش، ژنرال عدنان، همچنین چندین تبلیغ ضد آمریکایی و طرفدار عراق را قطع کردند – همه در زمانی پخش می شد که ایالات متحده درگیر عملیات سپر صحرا بود، همه اینها برای ایجاد گرما برای مسابقه او با واریور در رویال 1991 بود. رامبل که دو روز پس از شروع جنگ علیه عراق برگزار شد. اسلتر – با کمک ساویج و مدیرش، سانشنال شری – عنوان قهرمانی را از جنگجو در رویال رامبل به دست آورد.

واریور در یک مسابقه پایان کار در رسلمنیا VII، ساویج را شکست داد و پس از آن ساوج روی خود را برگرداند و با مدیر سابق میس الیزابت متحد شد و در نهایت یک سال بعد در رسلمنیا هشتم کمربند را پس گرفت. Savage و Warrior یک بار دیگر برای عنوان قهرمانی در SummerSlam (1992) در مسابقه ای که با دخالت های Ric Flair و Mr Perfect مواجه شد، مبارزه کردند.دانلود سروایور سریز 1990 همچنین دانلود آرشیو کامل سروایور سریز با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.