دانلود سروایور سریز 2000

دانلود سروایور سریز 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2000 : سروایور سریز 2000 چهاردهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 19 نوامبر 2000 در کاخ یخی در تامپا، فلوریدا اتفاق افتاد. رویداد اصلی یک مسابقه بدون رد صلاحیت بین استون کولد استیو آستین و تریپل اچ بود. این مسابقه منجر به عدم رقابت شد زمانی که اکشن به منطقه پشت صحنه سرازیر شد.

نتایج مسابقات

در آندرکارت دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) و هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) در مقابل اج و کریستین و حق سانسور (گاو بوکانن و پدر خوب) در یک حذف چهار به چهار از سری بازمانده حضور داشتند. همخوانی داشتن؛ کرت آنگل در مقابل آندرتیکر برای قهرمانی WWF. عاج در مقابل لیتا برای قهرمانی دیواز WWF؛ صخره در مقابل ریکیشی. ویلیام ریگال در مقابل هاردکور هالی برای مسابقات قهرمانی اروپا WWF; کین در مقابل کریس جریکو; رادیکالز (ادی گوئررو، کریس بنوا، دین مالنکو و پری ساترن) در مقابل بیلی گان، چینا، رود داگ و کی کویک در مسابقه حذفی چهار به چهار سری Survivor و استیو بلکمن، کراش هالی و مولی هالی در مقابل تی و A (تست و آلبرت) و تریش استراتوس در یک مسابقه تگ ترکیبی شش نفره.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین استون کلد استیو آستین و تریپل اچ بود. این رقابت به سری بازمانده سال قبل بازمی‌گردد، زمانی که آستین توسط یک ماشین در منطقه پشت صحنه سقوط کرد و به مدت یک سال کنار گذاشته شد.[8] در No Mercy، آستین در مقابل Rikishi در مسابقه No Holds Barred رقابت کرد، زیرا این Rikishi بود، که آستین را با ماشین در سری Survivor زیر پا گذاشته بود.در نسخه 6 نوامبر Raw is War، آستین در یک مسابقه هندیکپ با Rikishi و Kurt Angle رقابت کرد.

آستین توسط Rikishi و Angle دو تیم بود تا اینکه Triple H به کمک او آمد و Angle و Rikishi را مجبور به عقب نشینی کرد. تریپل اچ سپس با پتک به آستین حمله کرد و به عنوان مغز متفکر پشت حمله آستین نشان داده شد زیرا او می خواست از قهرمانی WWF خود محافظت کند.در نسخه 9 نوامبر SmackDown!، میک فولی، کمیسر WWF اعلام کرد که آستین و تریپل اچ در مسابقه ای در سروایور سریز با هم رقابت خواهند کرد.در این رویداد، این مسابقه به یک مسابقه بدون محدودیت تبدیل شد.دانلود سروایور سریز 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.