دانلود سروایور سریز 2010

دانلود سروایور سریز 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2010 : سروایور سریز 2010 بیست و چهارمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 نوامبر 2010 در American Airlines Arena در میامی، فلوریدا برگزار شد. این آخرین سروایور سریز بود که تحت اولین تقسیم برند برگزار شد، که در آگوست 2011 به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره برقرار شد.

نتایج مسابقات رویداد

در این مراسم 8 مسابقه برگزار شد. در رویداد اصلی، رندی اورتن وید بارت را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را با جان سینا به عنوان داور ویژه میهمان حفظ کرد. طبق شرط مسابقه، از آنجایی که اورتون پیروز شد، سینا (کایفابه) از WWE اخراج شد.

داستان

رقابت اصلی راو شامل رهبر نکسوس وید بارت علیه قهرمان رندی اورتون برای قهرمانی WWE با عضو Nexus جان سینا به عنوان داور ویژه میهمان بود. در Hell in a Cell، دو ماه قبل، سینا در بازی مقابل بارت شکست خورد و سینا مجبور شد به Nexus بپیوندد. اولویت اصلی او به عنوان عضو Nexus این بود که به بارت کمک کند. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را از دست رندی اورتون بگیرد. سینا به بارت در طول یک بتل رویال کمک کند. تا نام یک مدعی شماره یک را معرفی کند. و سینا را مجبور کند که در جریان مسابقه اش مقابل اورتون در براگینگ رایت به او کمک کند. در آن مسابقه، اگر بارت در مسابقه برنده نمی شد. سینا را به دلیل شکستن شرط آنها از مسابقه آنها در Hell in a Cell اخراج می کرد.

با این حال، سینا در طول مسابقه به بارت حمله کرد و به او از طریق محرومیت پیروز شد. اگرچه اورتون همچنان عنوان را حفظ کرد. روز بعد در راو، زمانی که سینا در مسابقه ای مقابل اورتون با محرومیت پیروز شد. بارت سینا را به عنوان داور ویژه میهمان بازی آنها در سروایور سریز معرفی کرد.دانلود سروایور سریز 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.