دانلود سروایور سریز 2011

دانلود سروایور سریز 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2011 : سروایور سریز 2012 بیست و پنجمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد. این در 20 نوامبر 2011 در مدیسون اسکوئر گاردن در شهر نیویورک برگزار شد. همچنین اولین موردی بود که پس از رویداد سال 2002 در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شد. و همچنین اولین سروایور سریز که پس از پایان اولین تمدید برند در ماه آگوست برگزار شد.این رویداد 281,000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید را به دست آورد، در حالی که در رویداد سال قبل 244,000 خرید افزایش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد هفت مسابقه به رقابت پرداختند که شش مسابقه به صورت زنده به صورت پرداخت به ازای نمایش پخش شد. رویدادهای اصلی این قسمت از پرداخت به ازای هر نمایش سروایور سریز تأثیری ماندگار در سال آینده در WWE خواهند داشت. در رویداد اصلی، The Rock در اولین مسابقه درون رینگ WWE از سال 2004، با حریف خود در رسلمنیا XXVIII جان سینا متحد شد تا Miz و R-Truth را شکست دهد. در یک مسابقه غالب، بیگ شو، مارک هنری، قهرمان سنگین وزن جهان را با محرومیت شکست داد. در یکی دیگر از مسابقه های غالب روی کارت، سی ام پانک با سابمیشن بر آلبرتو دل ریو پیروز شد. و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دست آورد، سلطنتی که تا 27 ژانویه 2013 ادامه داشت و به ششمین مسابقه طولانی در تاریخ شرکت تبدیل شد.

داستان

رویداد اصلی شامل رقبای WrestleMania XXVIII John Cena و The Rock بود. که در برابر حقیقت شگفت انگیز (The Miz و R-Truth) همگروه شدند. پس از باخت به آلبرتو دل ریو در ماه قبل در Vengeance به دلیل دخالت The Miz و R-Truth.Cena تصمیم گرفت با هر دوی آنها با زک رایدر به عنوان شریک خود روبرو شود، . اما Miz و R-Truth قبل از مسابقه به رایدر کمین کردند. آنها سینا را شکست دادند.

جان لاورینایتیس، مدیر کل سابق، سینا را در مسابقه ای با میز و تروث در سروایور سریز با شریک مورد علاقه خود رزرو کرد. و سینا حریف رسلمنیا XXVIII خود، The Rock را به عنوان شریک خود انتخاب کرد. راک هفته بعد پیشنهاد او را پذیرفت.دانلود سروایور سریز 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.