دانلود سروایور سریز 2015

دانلود سروایور سریز 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2015 : سروایور سریز 2015 بیست و نهمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 22 نوامبر 2015 در فیلیپس آرنا در آتلانتا، جورجیا برگزار شد که اولین بار بود که این ایالت میزبان این رویداد بود. این رویداد بیست و پنجمین سالگرد آندرتیکر در دبلیو دبلیو ای را جشن گرفت که اولین حضور او در سروایور سریز 1990 انجام شد. این همچنین آخرین رویداد سروایور سریز بود که قبل از معرفی مجدد افزونه برند در جولای 2016 و آخرین رویداد سروایور سریز تا رویداد سال 2022 برگزار شد تا موضوع برتری برند را نداشته باشد.

نتایج مسابقات

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، رومن رینز دین امبروز را شکست داد و قهرمانی خالی WWE سنگین وزن جهان شد. با این حال، بلافاصله پس از مسابقه، شیمس قرارداد خود را با پول در بانک نقد کرد و رینز را شکست داد و عنوان را به دست آورد. در یک مسابقه برجسته دیگر، آندرتیکر با کین هم تیمی شد، بنابراین برادران نابودی را دوباره متحد کرد و خانواده وایات (با نمایندگی بری وات و لوک هارپر) را شکست داد.

داستان

پس از اینکه ست رولینز قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE را در Hell in a Cell حفظ کرد،مدعی شماره یک شب بعد در راو مشخص شد. هشت کشتی گیر که در Hell in a Cell پیروز شده بودند در مسابقات انفرادی با هم رقابت کردند و برندگان به یک مسابقه چهار جانبه کشنده پیش رفتند. رومن رینز پیروز شد و مدعی شماره یک نام گرفت.با این حال، در 4 نوامبر، رولینز در یک رویداد زنده در دوبلین، ایرلند، از صدمات مشروع متعدد زانو رنج برد. بنابراین، عنوان خالی شد و مسابقاتی برای تاج گذاری یک قهرمان جدید برپا شد.

این مسابقات در 9 نوامبر قسمت راو آغاز شد و مرحله نیمه نهایی و بازی نهایی برای Survivor Series برنامه ریزی شد. از آنجایی که رینز قبلاً مدعی شماره یک بود، تریپل اچ به او پیشنهاد داد تا در صورت پیوستن به The Authority مستقیماً به فینال برود. رینز امتناع کرد و ترجیح داد در مسابقات شرکت کند.در اپیزود 16 نوامبر راو، رینز، دین امبروز، قهرمان بین قاره ای کوین اونز، و قهرمان ایالات متحده آلبرتو دل ریو با پیروزی بر سزارو، دولف زیگلر، نویل و کالیستو به نیمه نهایی راه یافتند و رینز در مقابل دل ریو را راه اندازی کردند. و آمبروز در برابر اوونز در نیمه نهایی در این رویداد.دانلود سروایور سریز 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.