دانلود سروایور سریز 2022

دانلود سروایور سریز 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2022 : سروایور سریز 2022 سی و ششمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 26 نوامبر 2022، در TD Garden در بوستون، ماساچوست برگزار شد. این چهارمین سروایور سریز بود که پس از رویدادهای 1993 (در باغ اصلی بوستون)، 2008 و 2013 در بوستون برگزار شد. همچنین این اولین سری Survivor بود که در یک شنبه برگزار شد و اولین مورد پس از رویداد 1994 بود که در یکشنبه برگزار نشد.

این همچنین آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که قبل از اینکه استفانی مک ماهون استعفای خود را به عنوان مدیرعامل و رئیس WWE اعلام کرد و وینس مک ماهون متعاقباً به عنوان رئیس اجرایی بازگشت. همچنین این آخرین پرداخت به ازای WWE بود که برای پخش زنده در نسخه مستقل شبکه WWE استرالیا قبل از راه‌اندازی کانال شبکه WWE در استرالیا در 23 ژانویه 2023 در دسترس بود. علاوه بر این، این اولین پرداخت به ازای WWE بود. نما برای پخش زنده در دیزنی+ در فیلیپین.

Survivor Series: WarGames پردرآمدترین سروایور سریز در تمام دوران و همچنین پردرآمدترین دروازه WWE در بوستون بود. همچنین این سریال پربازدیدترین سروایور سریز بود. WWE گزارش داد که این رویداد یک فروش کامل بود، با حضور 15609 مورد بحث. این رویداد همچنین مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تمجیدهای بالایی از مسابقات WarGames برای داستان سرایی و رزرو طولانی مدت آنها، در حالی که AJ Styles در مقابل Finn Bálor و مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی ایالات متحده را ستایش کرد. دیو ملتزر از خبرنامه رستلینگ آبزرور اکثر مسابقات را با ستاره های سه و سه چهارم یا بالاتر رتبه بندی می کند و فقط مسابقه قهرمانی زنان اسمکدان پاسخ منفی دریافت می کند.

نتایج مسابقات

پنج مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه WarGames. در رویداد اصلی که مسابقه اصلی اسمکدان بود، The Bloodline (رومن رینز، جی اوسو، جیمی یوسو، سولو سیکوآ و سامی زین) تیم برولینگ بروتز (شیموس، ریج هالند، بوچ، درو مک اینتایر و کوین اونز) را شکست داد. ) در مسابقه WarGames مردان، در حالی که در مسابقه WarGames دیواز، که مسابقه افتتاحیه بود و مسابقه اصلی از راو بود، تیم Belair (بیانکا بلایر، الکسا بلیس، آسوکا، میا ییم، و بکی لینچ) تیم Damage CTRL را شکست داد ( بیلی، داکوتا کای، آیو اسکای، نیکی کراس و رئا ریپلی).

داستان

در اواسط اکتبر، The Brawling Brutes (شیموس، ریج هالند و بوچ) با The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو)، سولو سیکوآ و سامی زین از The Bloodline شروع به دعوا کردند،از جمله تلاش ناموفق در مسابقات قهرمانی تگ تیم Usos’ Undisputed WWE. در اپیزود 11 نوامبر اسمک‌دان، دو تیم با هم درگیر شدند، که در آن رهبر Bloodline، قهرمان Undisputed جهانی WWE، رومن رینز نیز حضور داشت. درو مک اینتایر نیز به مبارزه ملحق شد و در کنار The Brawling Brutes قرار گرفت.

هفته بعد، تایید شد که The Brawling Brutes در یک مسابقه WarGames در Survivor Series: WarGames با The Bloodline روبرو خواهد شد. علیرغم مشکلات گذشته مک اینتایر با شیمس، آنها جبران کردند و او به تیم شیمس پیوست زیرا مشکلات خودش را با The Bloodline داشت. بعداً در همان شب، پس از پیروزی بوچ بر زین، دو تیم با هم درگیر شدند، پس از آن، کوین اونز از مصدومیت بازگشت و خود را به عنوان پنجمین عضو تیم شیمس نشان داد و اوونز نیز مشکلات قبلی با The Bloodline داشت.در اپیزود 25 نوامبر اسمکدان، مک اینتایر و شیمس با شکست The Usos به برتری در مسابقه WarGames دست یافتند.دانلود سروایور سریز 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.