دانلود سروایور سریز 2023

دانلود سروایور سریز 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.
تاریخ انتشار : پنجم اذر / کیفیت 1080 720 480 قرار گرفت. مسابقات : گونتر در مقابل میز رئا ریپلی در مقابل زوئی استارک مسابقه WarGames مردان ست "فریکین" رولینز، کودی رودز، جی اوسو و سامی زین در برابر روز داوری (فین بالار، دامیان پریست و "کثیف" دومینیک میستریو) و جی دی مک دونا

درباره رویداد

دانلود سروایور سریز 2023 : سروایور سریز 2023 سی و هفتمین رویداد سالانه سروایور سریز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو و اسمکدان برگزار می شود. این رویداد در روز شنبه، 25 نوامبر 2023، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینویز برگزار می شود.و سومین سروایور سریز است که پس از رویدادهای 1989 و 2019 در این عرصه برگزار می شود. این دومین سروایور سریز است که مفهوم WarGames را پس از معرفی اولین بار به فهرست اصلی WWE در سال 2022 شامل می شود.

این همچنین آخرین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که قبل از اینکه استفانی مک ماهون استعفای خود را به عنوان مدیرعامل و رئیس WWE اعلام کرد و وینس مک ماهون متعاقباً به عنوان رئیس اجرایی بازگشت. همچنین این آخرین پرداخت به ازای WWE بود که برای پخش زنده در نسخه مستقل شبکه WWE استرالیا قبل از راه‌اندازی کانال شبکه WWE در استرالیا در 23 ژانویه 2023 در دسترس بود. علاوه بر این، این اولین پرداخت به ازای WWE بود. نما برای پخش زنده در دیزنی+ در فیلیپین.

Survivor Series: WarGames پردرآمدترین سری Survivor در تمام دوران و همچنین پردرآمدترین دروازه WWE در بوستون بود. همچنین این سریال پربازدیدترین سریال Survivor بود. WWE گزارش داد که این رویداد یک فروش کامل بود، با حضور 15609 مورد بحث. این رویداد همچنین مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، با تمجیدهای بالایی از مسابقات WarGames برای داستان سرایی و رزرو طولانی مدت آنها، در حالی که AJ Styles در مقابل Finn Bálor و مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی ایالات متحده را ستایش کرد. دیو ملتزر از خبرنامه رستلینگ آبزرور اکثر مسابقات را با ستاره های سه و سه چهارم یا بالاتر رتبه بندی می کند و فقط مسابقه قهرمانی زنان اسمکدان پاسخ منفی دریافت می کند.

داستان

در اپیزود 30 اکتبر راو، قهرمان بین قاره ای گانتر قرار بود مهمان برنامه گفتگوی The Miz، “Miz TV” باشد. با این حال، Miz توسط همتایان Imperium گانتر، Giovanni Vinci و Ludwig Kaiser، که اظهار داشتند که Gunther ظاهر نخواهد شد، قطع شد. با این حال، پس از مدتی مشاجره، گونتر بیرون آمد و اظهار داشت که به میز احترام نمی گذارد، زیرا او میز را بیشتر به عنوان یک “سرگرم کننده” می دید تا یک کشتی گیر جدی. پس از اینکه ایمپریوم شروع به تخریب مجموعه “میز تی وی” کرد، میز به ایمپریوم حمله کرد، اما گانتر دست بالا را بدست آورد و برای اولین بار از ژانویه 2020 چهره میز را برگرداند.

بعداً، میز از آدام پیرس مدیر کل راو خواست تا یک مسابقه قهرمانی در برابر گانتر برگزار کند. اما پیرس رد کرد زیرا دیگرانی نیز وجود داشتند که خواهان مسابقه عنوان بودند.[11] سپس یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای قسمت بعدی برنامه ریزی شد تا رقیب گانتر برای قهرمانی بین قاره ای در Survivor Series: WarGames مشخص شود که Miz برنده شد.

در Crown Jewel، زوئی استارک بخشی از یک مسابقه مرگبار پنج جانبه برای مسابقات قهرمانی جهانی زنان Rhea Ripley بود که در آن ریپلی حفظ شد.در قسمت بعدی راو، استارک با حذف شاینا بازلر، یک نبرد رویال را به دست آورد و به این ترتیب، مدعی شماره 1 قهرمانی دیواز جهان شد. سپس مسابقه ای بین ریپلی و استارک برای عنوان ریپلی برای بازی Survivor Series: WarGames رسمی شد.

ادامه استوری

از ماه ژوئن، ست “فریکن” رولینز، کودی رودز، جی اوسو و سامی زین همگی درگیر رقابت های مختلفی با The Judgment Day (فین بالار، دامیان پریست و “کثیف” دومینیک میستریو) و همکارشان، جی دی مک دونا بودند. ، شامل مسابقات برای قهرمانی سنگین وزن جهانی رولینز و قهرمانی تگ تیم بی چون و چرای دبلیو دبلیو ای که بین رودز و یوسو و بالر و پریست رد و بدل شده بود.

در پایان قسمت 6 نوامبر راو، نزاع بین هر هشت مرد در گرفت. آدام پیرس، مدیر کل راو، که از هرج و مرج دائمی ناشی از The Judgment Day خسته شده بود، اعلام کرد که رولینز، رودز، اوسو و زین در مسابقه WarGames در Survivor Series: WarGames با Judgment Day و McDonagh روبرو خواهند شد.دانلود سروایور سریز 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.