سوپر شو داون 2019

دانلود سوپر شو داون 2019 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

معرفی رویداد

دانلود سوپر شوداون 2019 – Super ShowDown 2019 دومین رویداد سوپر شوداون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 7 ژوئن 2019 در استادیوم بین المللی ملک عبدالله شهر ورزشی ملک عبدالله در جده عربستان سعودی برگزار شد. این سومین رویدادی بود که دبلیو دبلیو دبلیو ای در عربستان سعودی تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار کرد.

این رویداد عموماً نقدهای منفی را از سوی منتقدان دریافت کرد و رویداد اصلی مورد انتقاد ویژه قرار گرفت. بعداً جایزه خبرنامه Wrestling Observer را برای بدترین نمایش بزرگ کشتی در سال 2019 دریافت کرد.

مسابقات رویداد

ده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، آندرتیکر گلدبرگ را در اولین و تنها مسابقه آنها مقابل یکدیگر شکست داد. سایر مسابقات برجسته شامل شکست ست رولینز بارون کوربین برای حفظ قهرمانی جهانی راو در مبارزه آغازین بود، شین مک ماهون رومن رینز را شکست داد، کوفی کینگستون برای حفظ قهرمانی اسمکدان در دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای موفق به شکست دالف زیگلر شد و رندی اورتون تریپل اچ را شکست داد.

این آخرین مسابقه تریپل اچ بود که قبل از بازنشستگی در سال 2022 به دلیل یک حادثه قلبی در یک PPV و در مقابل جمعیت زنده برگزار شد. این رویداد همچنین به دلیل داشتن بزرگترین بتل رویال استاندارد WWE با مجموع 51 شرکت کننده قابل توجه بود، اگرچه در ابتدا برای 50 شرکت کننده برنامه ریزی شده بود. منصور، یک تازه کار WWE از عربستان سعودی که پس از رویداد Greatest Royal Rumble در سال 2018 با این شرکت قرارداد امضا کرد، برنده شد. در NXT و NXT UK ظاهر شد.

در دیگر مسابقات برجسته، براک لزنر قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای را مقابل ریکوشت حفظ کرد، بیلی نائومی را شکست داد تا قهرمانی دیواز اسمکدان را در مسابقه ماقبل آخر، که اولین مسابقه قهرمانی دیواز در کشور بود، حفظ کند، و رومن رینز کینگ کوربین را در مسابقه استیل کیج شکست داد.در آخرین مسابقه زنده درون رینگ دوران حرفه‌ای‌اش، آندرتیکر به‌عنوان یک شرکت‌کننده اعلام‌نشده در مسابقه گانتلت یک بازگشت غافلگیرکننده داشت و در نهایت AJ Styles را حذف کرد تا جایزه کوهستان توویک را در مبارزه افتتاحیه به دست آورد.

داستان

مسابقه بین تریپل اچ و رندی اورتون نیز در 13 می برنامه ریزی شده بود.تبلیغی که در اپیزود 21 می اسمکدان پخش شد، رقابت‌های مختلف این دو را که در ابتدا در سال 2004 شروع شد، زمانی که اورتون قهرمان سنگین‌وزن جهانی (اکنون بازنشسته) شد، شروع شد، و در نتیجه تریپل اچ او را برگرداند و او را از سکویشان، Evolution، بیرون کرد.

در 13 مه 2019، مسابقه ای بین گلدبرگ و آندرتیکر برای Super ShowDown برنامه ریزی شده بود که اولین مسابقه تک به تک بین یکدیگر را رقم زد. آخرین مسابقه گلدبرگ در رسلمنیا 33 در آوریل 2017 رخ داد.دانلود سوپر شوداون 2019 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2019 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.