دانلود سوپر شو داون 2020

دانلود سوپر شو داون 2020 با کیفیت اورجینال

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

معرفی رویداد

دانلود سوپر شوداون 2020 – Super ShowDown 2020 سومین رویداد سوپر شوداون بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 27 فوریه 2020 در ورزشگاه محمد عبده در بلوار ریاض، عربستان سعودی برگزار شد. این پنجمین رویدادی بود که WWE تحت یک شراکت 10 ساله در عربستان سعودی در حمایت از Saudi Vision 2030 برگزار کرد. این آخرین رویدادی بود که توسط WWE در عربستان سعودی تا Crown Jewel در اکتبر 2021 برگزار شد، زیرا همه گیری COVID-19 به شدت شروع شد. محدود کردن سفر تنها چند هفته پس از Super ShowDown، با WWE همه رویدادها را تا جولای 2021 پشت درهای بسته برگزار می کند.

این رویداد نقدهای منفی دریافت کرد، مسابقات قهرمانی جهانی و مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای، مسابقه گانتلت، و رینز در مقابل کوربین به طور عمده مورد انتقاد قرار گرفت، و تصمیم برای شکست دادن گلدبرگ وایت به عنوان یکی از بدترین تصمیمات رزرو در تاریخ مورد توجه قرار گرفت. با این حال، دو مسابقه قهرمانی تگ تیم مورد تحسین قرار گرفتند، با The New Day (بیگ ای و کوفی کینگستون) در مقابل میز و جان موریسون برای قهرمانی تگ تیم اسمکدان که توسط اکثر منتقدان به عنوان بهترین مسابقه شب انتخاب شد. چندین رسانه به واکنش خصمانه هواداران به این رویداد، به ویژه به پیروزی گلدبرگ بر وایت اشاره کردند.

مسابقات رویداد

ده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، گلدبرگ بری وایات “دیو” را شکست داد و برای دومین بار قهرمان جهانی اسمکدان شد و اولین باخت را به شخصیت وایات فایند داد. گلدبرگ همچنین به اولین کشتی گیر تبدیل شد که پس از ثبت نام در تالار مشاهیر WWE موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد.

در دیگر مسابقات برجسته، براک لزنر قهرمانی راو دبلیو دبلیو ای را مقابل ریکوشت حفظ کرد، بیلی نائومی را شکست داد تا قهرمانی دیواز اسمکدان را در مسابقه ماقبل آخر، که اولین مسابقه قهرمانی دیواز در کشور بود، حفظ کند، و رومن رینز کینگ کوربین را در مسابقه استیل کیج شکست داد.در آخرین مسابقه زنده درون رینگ دوران حرفه‌ای‌اش، آندرتیکر به‌عنوان یک شرکت‌کننده اعلام‌نشده در مسابقه گانتلت یک بازگشت غافلگیرکننده داشت و در نهایت AJ Styles را حذف کرد تا جایزه کوهستان توویک را در مبارزه افتتاحیه به دست آورد.

داستان

در قسمت 7 فوریه اسمکدان، تالار مشاهیر دبلیو دبلیو دبلیو ای گلدبرگ از طریق ماهواره از خانه اش مصاحبه کرد. او اظهار داشت که پس از تماشای رویال رامبل، این باعث شد که بخواهد دوباره به رینگ بازگردد—آخرین مسابقه او در سامراسلم در آگوست 2019 بود. گلدبرگ در حالی که رقیب قدیمی اش براک لزنر با ریکوشت و درو مک اینتایر در مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای گره خورده بود، برگشت.

توجه او به قهرمانی جهانی بود، زیرا پس از باخت آن به لزنر در رسلمنیا 33 در آوریل 2017، هرگز برای این عنوان مسابقه مجدد دریافت نکرد. پس از اینکه بری وایت قهرمان جهانی، گلدبرگ را با یک نسخه خبری ویژه از خانه سرگرمی فایرفلای قطع کرد، گلدبرگ وایت را به چالش کشید. alter-ego “The Fiend” برای قهرمانی جهانی. وایات سپس اظهار داشت که «دیو» پذیرفته است. بعد از آن مسابقه برای Super ShowDown برنامه ریزی شد.دانلود سوپر شوداون 2020 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2020 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.