دانلود شو اسمکدان به تاریخ 17 نوامبر 2023

دانلود شو اسمکدان به تاریخ 17 نوامبر 2023

دانلود شو اسمکدان به تاریخ 17 نوامبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید لینک دانلود

با خرید اکانت ویژه شوهای هفتگی جدید راو و اسمکدان و آرشیو پی پر ویوها رو میتونید با کیفیت 720 دانلود و تماشای آنلاین کنید.
تاریخ انتشار : بیست و هفتم آبان کیفیت 1080 720 480 قرار گرفت

درباره شو

دانلود شو اسمکدان به تاریخ 17 نوامبر 2023 : این اسمکدان دومین شو اسمکدان پس از کرون جول و دو شو مانده به رویداد سروایور سریز میباشد.WWE یک مسابقه و یک بخش را برای 17 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان اعلام کرده است، از جمله Jimmy Uso vs La Knight و Solo Sikoa Segment.LA Knight قرار است با Jey Uso در قسمت 17 نوامبر اسمکدان رودررو شود. در اپیزود اسمکدان 10 نوامبر، نایت ادعا کرد که جیمی اوسو در باخت او در برابر رومن رینز در Crown Jewel 2023 PLE نقش داشته است.

او همچنین اعلام کرد که با Bloodline و Roman Reigns تا زمانی که قهرمانی جهانی WWE را تضمین نکند، کارش را تمام نکرده است. علاوه بر این، در همان قسمت، LA Knight در یک مسابقه تک به تک در برابر گریسون والر پیروز شد.

جیمی یوسو بعداً در برنامه به نایت پاسخ داد و اعلام کرد که هفته آینده در یک مسابقه انفرادی با نایت روبرو خواهد شد. او همچنین چند ثانیه بعد از رومن رینز تماس گرفت و پس از صحبت با او دچار تنش شد.

Solo Sikoa

Solo Sikoa همچنین قرار است در قسمت آینده اسمکدان به طرفداران خطاب کند. در Crown Jewel 2023 PLE، سیکوآ با شکست جان سینا به پیروزی دست یافت. در طول اسمک داون، چندین بار تاکید شد که این یک برد بزرگ برای سیکوآ است.سینا نیز پس از این مسابقه تحت درمان روی بازوی خود است.

17 نوامبر 2023، قسمت اسمکدان به صورت زنده از فورد سنتر، ایوانزویل، ایالت متحده پخش خواهد شد. این نمایش در آن روز برای اولین بار در برابر AEW Collision خواهد رفت.دانلود شو اسمکدان به تاریخ 17 نوامبر 2023 در وبسایت دانلود کشتی کج WWEModern در روز یعد از برگزاری شو ممکن است.