دانلود شو راو به تاریخ 13 نوامبر 2023

دانلود شو راو به تاریخ 6 نوامبر 2023

دانلود شو راو به تاریخ 6 نوامبر 2023 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

برای دانلود و تماشا رایگان آرشیو رویدادها (PPV) و راو و اسمکدان با کیفیت 720p اکانت ویژه شهر لینک بخرید.
تاریخ انتشار : بیست و سوم آبان / کیفیت 480 و 720 و 1080p قرار گرفت

درباره شو

دانلود شو راو به تاریخ 13 نوامبر 2023 دومین قسمت راو پس از کرون جول و سه قسمت مانده به رویداد سروایور سریز است.WWE چهار مسابقه را برای 13 نوامبر 2023 قسمت RAW اعلام کرده است، از جمله مسابقه عناوین Undisputed Tag Team و Miz vs Ivar.

فین بالور و دامیان پریست در مقابل کودی رودز و جی اوسو

فین بالور و دامیان پریست از عناوین Undisputed Tag Team خود در برابر کودی رودز و جی اوسو در قسمت 13 نوامبر RAW دفاع خواهند کرد.این مسابقه پیش رو به عنوان یک مسابقه سه گانه بین این تیم ها عمل خواهد کرد. کودی و جی قبلاً بالور و پریست را شکست داده و عناوین مسابقات Fastlane را کسب کردند. آنها عنوان را به Balor and Priest در 16 اکتبر قسمت RAW از دست دادند.

میز مقابل ایوار

میز قرار است در اپیزود RAW هفته آینده ظاهر شود، جایی که او در یک مسابقه تک به تک به مصاف ایوار خواهد رفت. در اپیزود 4 نوامبر RAW، یک مسابقه چهار جانبه مرگبار برای تعیین نامزد شماره 1 عنوان بین قاره ای تعیین شد.

شرکت کنندگان ایوار، ریکوشت، میز و برونسون رید بودند. در یک مسابقه نزدیک، میز و ایوار به طور همزمان حریفان خود را پین زدند، اما این میز بود که برنده اعلام شد. این منجر به حمله ایوار به Miz شد و مسابقه آنها را برای هفته آینده RAW تنظیم کرد.

شینسوکه ناکامورا در مقابل اوتیس

شینسوکه ناکامورا قرار است در 13 نوامبر قسمت RAW ظاهر شود، جایی که او با اوتیس رودررو خواهد شد. در اپیزود 6 نوامبر RAW، ناکامورا بر توزاوا پیروز شد. پس از پایان مسابقه، ناکامورا و اوتیس در رینگ با یکدیگر روبرو شدند که در نهایت ناکامورا از رینگ عقب نشینی کرد.

تگان نوکس در مقابل پایپر نیون

تگان نوکس نیز برای این نمایش تایید شده است، جایی که او قرار است با پایپر نیون روبرو شود. هر دو نوکس و نیون در مسابقه بتل رویال دیواز که در 6 نوامبر برگزار شد، شرکت کردند، جایی که نوکس پایپر را از مسابقه حذف کرد. زوئی استارک در نهایت برنده مسابقه شد تا مسابقه ای را در مقابل رئا ریپلی ترتیب دهد.

Ciampa vs Kaiser & Li vs Hartwell

جدال لودویگ قیصر و توماسو چیامپا یک مسابقه مجدد بین آنها خواهد بود. در اپیزود 25 اکتبر RAW، توماسو چیامپا در یک مسابقه تک به تک بر لودویگ کایزر پیروز شد.در اپیزود 6 نوامبر RAW، قیصر نقش مهمی در شکست دادن مسابقه تگ تیم خود در مقابل The Creed Brothers داشت.

13 نوامبر 2023، قسمت RAW از Capital One Arena، واشنگتن دی سی به صورت زنده پخش خواهد شد. در بالا لیست اعلام شده برای این شو آمده است.دانلود شو راو به تاریخ 13 نوامبر 2023 از دو وبسایت تخصصی دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک خواهیم داشت.