دانلود فاینال فور 1997

دانلود فاینال فور 1997 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فاینال فور 1997 : Final Four : In Your House سیزدهمین رویداد ابن یور هوس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد این رویداد توسط Western Union ارائه شد و در 16 فوریه 1997 در UTC Arena در چاتانوگا، تنسی برگزار شد. پنج مسابقه در بخش PPV پخش شد که یک مسابقه قبل از رویداد به عنوان مسابقه تاریک برگزار شد.

مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه حذفی چهار کرنر برای قهرمانی WWF بود که سه روز قبل از رویداد توسط شاون مایکلز خالی شده بود. این مسابقه که در ابتدا برای حل و فصل اختلافات بر سر پایان مسابقه رویال رامبل در ژانویه و نام بردن از مدعی شماره یک قهرمانی در رسلمنیا 13 طراحی شده بود، برت هارت، استون کولد استیو آستین، آندرتیکر و ویدر را به نمایش گذاشتند. مسابقات اصلی در آندرکارت عبارت بودند از اوون هارت و بولداگ بریتانیا در مقابل داگ فرناس و فیل لافون و راکی مایویا در مقابل هانتر هرست هلمزلی برای قهرمانی بین قاره ای WWF.

داستان

او اولین خصومت بین برت هارت و استون کلد استیو آستین بود که مدت کوتاهی پس از کسب تاج پادشاهی حلقه در سال 1996 توسط آستین آغاز شد. هارت، در آن زمان، پس از باختش در مسابقات قهرمانی WWF به شاون مایکلز در مسابقه مرد آهنی در رسلمنیا XII، از شرکت مرخصی گرفته بود و این احتمال وجود داشت که او به WWF بازنگردد (او در حال مذاکره با، و پیشنهاد قراردادی از کشتی قهرمانی جهان دریافت کرده بود و گفته می شد در حال بررسی جدایی است). آستین شروع به سرزنش هارت در غیاب او کرد تا او را به مسابقه تشویق کند. هارت سرانجام در نوامبر 1996 به سری Survivor بازگشت و آستین را شکست داد.

دعوای دیگر بین The Undertaker و مدیر سابقش Paul Bearer بود که در سامراسلم در آگوست 1996 با او مخالفت کرده بود. ویدر که در سال 1996 به WWF ملحق شده بود، زمانی که بیرر در مسابقه آنها در رویال رامبل دخالت کرد، درگیر دشمنی شد. و مدیریت Vader را شروع کرد.دانلود فاینال فور 1997 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو این یور هوس رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.