دانلود فستلین 2015

دانلود فستلین 2015 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2015 : Fastlane 2015 اولین رویداد کشتی کج از نوع فستلین بود که توسط WWE تولید شد. در 22 فوریه 2015 در FedExForum در ممفیس، تنسی برگزار شد. Fastlane جایگزین Elimination Chamber در اسلات فوریه تقویم رویداد PPV WWE شد. خود اتاق حذف تا ماه می 2015 به عقب کشیده شد.

این رویداد 46000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) دریافت کرد که از رقم Elimination Chamber 2014 که 183000 خرید بود، که قبل از راه اندازی شبکه WWE بود، کمتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه بر روی کارت اصلی بدون مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. در مسابقه اصلی، رومن رینز دنیل برایان را شکست داد تا شوت خود در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE را در برابر براک لزنر در رسلمنیا 31 حفظ کند. در مسابقه ماقبل آخر، روسف جان سینا را از طریق ارسال فنی شکست داد تا قهرمانی WWE ایالات متحده را حفظ کند. در یک مسابقه برجسته دیگر، Bad News Barrett قهرمانی بین قاره ای WWE را در برابر دین امبروز حفظ کرد. همچنین در این رویداد تریپل اچ یک رویارویی “رو در رو” با استینگ داشت.

داستان

در 23 نوامبر، در جریان رویداد اصلی Survivor Series، استینگ اولین حضور خود را در یک رینگ WWE با حمله به تریپل اچ با Scorpion Death Drop و کشیدن دالف زیگلر بالای ست رولینز انجام داد که به تیم سینا پیروز شد و باعث شد تا اتوریتی در اپیزود 19 ژانویه راو، استینگ در پشت صحنه در طول رویداد اصلی ظاهر شد، مسابقه 3 به 1 هندیکپ بین جان سینا و تیم بیگ شو، کین و رولینز. هنگامی که استینگ به سمت صحنه رفت و به مقامات در کنار رینگ اشاره کرد، چراغ‌های سالن تاریک شد.

این حواس‌پرتی به جان سینا اجازه داد تا رولینز را برای برد پین کند، که کشتی‌گیران اخیراً اخراج شده (کایفابه)، زیگلر، رایبک و اریک روآن را دوباره به خدمت گرفت. در 26 ژانویه، تریپل اچ استینگ را به یک رویارویی “رو در رو” در فست‌لین به چالش کشید. هنگامی که تریپل اچ چالش خود را در اپیزود 9 فوریه راو تکرار کرد، چراغ ها خاموش شد و گروهی از تقلید کنندگان استینگ در اطراف عرصه و داخل رینگ ظاهر شدند که توسط نورافکن ها روشن شده بودند، در حالی که استینگ واقعی این چالش را در یک پیام ویدئویی پذیرفت.دانلود فستلین 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.