دانلود فستلین 2016

دانلود فستلین 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2016 : Fastlane 2016 دومین رویداد فستلین بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند Raw برگزار شد. این رویداد در 21 فوریه 2016 در کویکن لونز آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد. این آخرین Fastlane بود که قبل از معرفی مجدد این برند در ماه جولای برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، رومن رینز در یک مسابقه تهدید سه گانه براک لزنر و دین امبروز را شکست داد و به مدعی شماره 1 قهرمانی سنگین وزن جهانی WWE تبدیل شد تا با تریپل اچ در رسلمنیا 32 روبرو شود. در دیگر مسابقات برجسته، ای جی استایلز کریس جریکو را شکست داد و شارلوت بری بلا را شکست داد تا قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.

داستان

در رویال رامبل، تریپل اچ در مسابقه رویال رامبل با حذف رومن رینز قهرمان سنگین وزن WWE و دین امبروز قهرمان مسابقات جهانی سنگین وزن WWE برنده شد. در شب بعد در راو، استفانی مک ماهون یک مسابقه تهدید سه گانه را برنامه ریزی کرد که در آن آمبروز نایب قهرمان رامبل، رینز قهرمان قبلی و براک لزنر در این رویداد حضور داشتند و برنده با تریپل اچ در رسلمنیا 32 برای عنوان قهرمانی روبرو شد.

در رویال رامبل، کالیستو آلبرتو دل ریو را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده را برد. دل ریو سپس از بند تکراری خود استفاده کرد تا با کالیستو برای عنوان قهرمانی در این رویداد روبرو شود. این مسابقه بعداً به پیش نمایش Fastlane Kickoff منتقل شد و دل ریو کالیستو را در مسابقه سقوط دو از سه به چالش کشید.دانلود فستلین 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.