دانلود فستلین 2018

دانلود فستلین 2018 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2018 : Fastlane 2018 چهارمین رویداد فستلین بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 11 مارس 2018 در Nationwide Arena در کلمبوس، اوهایو برگزار شد. رویداد 2018 نهایی پرداخت به ازای هر ویو انحصاری اسمک‌دان و متعاقباً آخرین پرداخت به ازای انحصار برند تحت دومین تقسیم برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 34 در آوریل، WWE PPV های انحصاری برند را متوقف کرد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ای جی استایلز قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در یک چالش شش تکه با کوین اونز، سامی زین، بارون کوربین، دولف زیگلر و جان سینا حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، رندی اورتن با شکست دادن بابی رود اولین قهرمانی خود در ایالات متحده را به دست آورد و هجدهمین قهرمان گرند اسلم در این روند شد و شارلوت فلیر قهرمانی زنان اسمکدان را در برابر روبی ریوت حفظ کرد و پس از آن، آسوکا برنده رویال رامبل زنان از برند راو اولین حضور خود در اسمکدان را برای به چالش کشیدن فلیر برای کسب عنوان در رسلمنیا 34 انجام داد.

داستان

هفتمین مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ای جی استایلز قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در یک چالش شش تکه با کوین اونز، سامی زین، بارون کوربین، دولف زیگلر و جان سینا حفظ کرد. در مسابقات دیگر برجسته، رندی اورتن با شکست دادن بابی از اولین قهرمانی خود در ایالات متحده آمریکا را به دست آورد و هجدهمین قهرمان گرند اسلم در این روند و شارلوت فلیر قهرمانی زنان اسمکدان را در برابر روبی ریوت حفظ کرد و پس از آن، آسوکا. برنده رویال رامبل زنان از برند راو اولین حضور خود در اسمکدان را برای به چالش کشیدن فلیر برای کسب عنوان در رسلمنیا 34 انجام داد.

قبل از شروع آن مسابقه، اوونز و زین در محوطه پشت صحنه به کوربین حمله کردند و بعداً به دنبال زیگلر رفتند تا از اضافه شدن هر یک جلوگیری کنند. در پاسخ، شین برنامه ریزی کرد که اوونز با کوربین و زین برای رویارویی با زیگلر روبرو شوند، در صورتی که هر دو کوربین و زیگلر در مسابقات مربوطه خود برنده شوند، به آن اضافه می شوند، در حالی که همچنین تهدید کرد که اگر اوونز یا زین در مسابقه دیگری دخالت کنند، آن شخص از مسابقه حذف خواهد شد. مسابقه عنوان کوربین و زیگلر مسابقات مربوطه خود را بردند، بنابراین آن را به یک پنج راه کشنده برای قهرمانی WWE در Fastlane تبدیل کردند.دانلود فستلین 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.