دانلود فستلین 2019

دانلود فستلین 2019 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2019 : Fastlane 2019 پنجمین رویداد فستلین بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 10 مارس 2019 در کویین لونز آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد و دومین Fastlane بود که پس از رویداد 2016 در این مکان برگزار شد. به دلیل برنامه ریزی رویداد Super ShowDown آن سال، رویدادی در سال 2020 برگزار نشد، اما Fastlane در سال 2021 بازگشت.

نتایج مسابقات رویداد

10 مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، شیلد (دین امبروز، ست رولینز و رومن رینز) بارون کوربین، بابی لشلی و درو مک اینتایر را در یک مسابقه تگ تیمی شش نفره شکست داد که به عنوان آخرین مسابقه شیلد با هم تبلیغ شد. در دیگر مسابقات برجسته، بکی لینچ شارلوت فلیر را با رد صلاحیت شکست داد و او را به مسابقه قهرمانی زنان راو در رسلمنیا 35 اضافه کرد و دنیل برایان با شکست دادن کوین اونز و مصطفی علی در یک مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد.

داستان

در Elimination Chamber، The Usos (Jey Uso و Jimmy Uso) The Miz و Shane McMahon را شکست دادند و قهرمانی تگ تیم اسمکدان را بردند. در قسمت بعدی اسمکدان، The Miz که پین شده بود، از شین به دلیل هزینه کردن مسابقه برای آنها عذرخواهی کرد. و از شین التماس کرد که برای بازی برگشت برنامه ریزی کند. Usos قطع کرد و به Miz توهین کرد، پس از آن، شین یک مسابقه مجدد برای عناوین در Fastlane برنامه ریزی کرد.

در اپیزود ۱۲ فوریه اسمک‌دان، کوفی کینگستون از The New Day در آخرین لحظه جایگزین مصطفی علی مصدوم شد تا مشخص شود چه کسی آخرین نفر در مسابقه حذفی چمبر قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای (WWE Elimination Chamber) شرکت خواهد کرد. کینگستون قهرمان دبلیو دبلیو ای دنیل برایان را به دست آورد و بیش از یک ساعت قبل از حذف شدن دوام آورد. در Elimination Chamber، برایان عنوان را در مسابقه عنوانی حفظ کرد و کینگستون آخرین کشتی گیر حذف شد.دانلود فستلین 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.