دانلود فستلین 2021

دانلود فستلین 2021 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2021 : Fastlane 2021 ششمین رویداد فستلین بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 مارس 2021، از WWE ThunderDome، به میزبانی میدان Tropicana در سنت پترزبورگ، فلوریدا برگزار شد. این آخرین پرداخت به ازای WWE بود که از Tropicana Field در طول همه‌گیری COVID-19 ارائه شد، زیرا ThunderDome به دلیل شروع فصل 2021 Tampa Bay Rays به مرکز Yuengling در تامپا، فلوریدا منتقل شد.

این اولین رویداد Fastlane بود که از سال 2019 و آخرین رویداد تا سال 2023 برگزار شد. همچنین اولین رویداد پرداخت به ازای WWE بود که در Peacock در ایالات متحده پخش شد و آخرین رویدادی بود که در نسخه مستقل شبکه WWE آمریکایی در دسترس بود. قبل از تعطیلی آن در 4 آوریل.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، رومن رینز دنیل برایان را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را با اج به عنوان مجری مهمان ویژه حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، درو مک اینتایر شیموس را در یک مسابقه No Holds Barred شکست داد، ست رولینز شینسوکه ناکامورا را شکست داد، بیگ ای با شکست دادن آپولو کروز قهرمانی بین قاره‌ای اسمک‌دان را حفظ کرد و الکسا بلیس در یک مسابقه بین‌جنسیتی به لطف بازگشت «The»، رندی اورتون را شکست داد. شیطان” بری وات پس از غیبت سه ماهه در داستان.

داستان

در Elimination Chamber، دنیل برایان در مسابقه Elimination Chamber اسمکدان پیروز شد، که باعث شد فوراً یک مسابقه قهرمانی جهانی را در برابر رومن رینز به ارمغان آورد، که به سرعت برایان را شکست داد و عنوان را حفظ کرد. پس از مسابقه، اج برنده رویال رامبل مردان ظاهر شد و اسپیر روی رینز اجرا کرد که نشان دهنده انتخاب او برای به چالش کشیدن رینز برای قهرمانی جهانی در رسلمنیا 37 بود. ادعا کرد که اج برد او را بر برایان خراب کرد، که قطع شد.

برایان رینز را به دلیل دفاع از عنوان قهرمانی خود در برابر او درست پس از پیروزی در مسابقه Elimination Chamber مورد تمسخر قرار داد و گیج شد که چرا رینز می خواست به جای بازی در رویداد اصلی در دومین مسابقه از عنوان قهرمانی دفاع کند. برایان سپس رینز را به مسابقه قهرمانی دیگری در Fastlane دعوت کرد. جی مداخله کرد و اظهار داشت که برایان شکست خورد و باید مانند دیگران فرصت دیگری کسب کند و سپس برایان را به مسابقه ای دعوت کرد.دانلود فستلین 2021 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.