دانلود فستلین 2023

دانلود فستلین 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اشتراک ویژه میتوانید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p در سریعترین زمان ممکن دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فستلین 2023 : این رویداد هفتمین رویداد فستلین است که در کمپانی WWE برگزار میشود.این رویداد رای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 7 اکتبر 2023، در Gainbridge Fieldhouse در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد و اولین Fastlane بود که از سال 2021 برگزار شد، اولین بار در روز شنبه و اولین بار در اکتبر برگزار شد. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE بود که پس از بازی Clash of Champions در سپتامبر 2016 در ایندیاناپولیس برگزار شد، که در همان میدانی بود که به عنوان Bankers Life Fieldhouse شناخته می شد (در سال 2021 تغییر نام داد). این رویداد همچنین جایگزین Extreme Rules شد که در اکتبر سال قبل برگزار شد و در سال 2023 متوقف شد.

نام رویداد در ابتدا به موقعیت آن در “جاده به رسلمنیا” اشاره داشت، اما به دلیل برگزاری رویداد شش ماه پس از رسلمنیا 39، این رویداد برای سال 2023 حذف شد. این همچنین اولین رویداد اصلی فهرست اصلی WWE بود که شرکت در آن حضور داشت. پس از فروخته شدن WWE به Endeavor تحت مالکیت و کنترل خانواده مک ماهون نبود. این فروش در 12 سپتامبر 2023 نهایی شد و WWE و Ultimate Fighting Championship با هم ادغام شدند تا به بخش های موجودیت جدیدی به نام TKO Group Holdings تبدیل شوند و متعاقباً اولین رویداد اصلی فهرست اصلی WWE تحت عنوان TKO را نشان دهند.

نتایج مسابقات

در این مراسم پنج مسابقه به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، که مسابقه اصلی از راو بود، ست “فریکین” رولینز در مسابقه Last Man Standing شینسوکه ناکامورا را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. در یک مسابقه برجسته دیگر که مسابقه اصلی اسمکدان بود، جان سینا و ال ای نایت The Bloodline (جیمی اوسو و سولو سیکوآ) را شکست دادند. پیش نمایش این رویداد همچنین اولین حضور جید کارگیل در دبلیو دبلیو ای را نشان داد، در حالی که پرداخت به ازای اصلی نشان دهنده بازگشت تمام وقت کارلیتو به دبلیو دبلیو ای از می 2010 بود، و او در طول این رویداد به عضویت برند اسمکدان درآمد.

داستان

در Payback، ست “فریکن” رولینز شینسوکه ناکامورا را شکست داد و قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کرد. پس از مسابقه، ناکامورا به طرز وحشیانه ای به رولینز حمله کرد و از پرسنل پزشکی برای کمک به رولینز برای خروج از میدان خواست.[14] در قسمت بعدی راو، از آنجایی که رولینز از حادثه پس از بازی ناراضی بود، ناکامورا را در اواخر همان شب به یک مسابقه مجدد برای عنوان قهرمانی دعوت کرد.

با این حال، ناکامورا نپذیرفت و می‌خواست این کار را با شرایط خودش انجام دهد. سپس نزاع و درگیری با ناکامورا به دست آمد.جنگ در طول چند هفته آینده تا قسمت 18 سپتامبر ادامه می یابد، زمانی که رولینز ناامید اظهار داشت که ناکامورا می تواند مکان، زمان و شرط را برای مسابقه مجدد قهرمانی خود انتخاب کند.هفته بعد، ناکامورا پیشنهاد رولینز را پذیرفت و مسابقه Last Man Standing را در Fastlane انتخاب کرد.دانلود فستلین 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.همچنین آرشیو کامل رویداد فستلین رو میتوانید از از این وبسایت دانلود نمایید.