دانلود فولی لودید 1998

دانلود فولی لودید 1998 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فولی لودید 1998 : Fully Loaded 1998 اولین رویداد فولی لودید بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 جولای 1999 در Marine Midland Arena در بوفالو، نیویورک برگزار شد.این رویداد در 26 ژوئیه 1998 در Selland Arena در فرزنو، کالیفرنیا برگزار شد. در این رویداد 9 مسابقه به رقابت پرداختند.

این یکی از رویدادهای In Your House بود که بعداً به عنوان پرداخت به ازای هر نمایش سالانه تبدیل شد و جایگزین روشی شد که در زمان نامگذاری جدید برای همه رویدادها به غیر از “پنج بزرگ” (رویال رامبل، رسلمنیا، کینگ) جایگزین شد. از سری Ring، SummerSlam و Survivor). Fully Loaded در جولای 1999 بازگشت و تبدیل به PPV سالانه جولای تبلیغات شد. با این حال، این رویداد کوتاه مدت بود زیرا رویداد نهایی در جولای 2000 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه تگ تیم برای قهرمانی تگ تیم WWF بود. کین و منکیند این عنوان را در مقابل The Undertaker و “Stone Cold” استیو آستین، که قهرمان WWF بود، قرار دادند. وقتی آندرتیکر کین را بعد از سنگ قبر سنجاق کرد، آندرتیکر و آستین برنده شدند.

آندرکارت شامل ژاکلین در مقابل سیبل در مسابقه بیکینی، راک در مقابل تریپل اچ در دو یا سه مسابقه پاییز برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF، اوون هارت در مقابل کن شامروک در مسابقه سیاه چال، شاگردان آخرالزمان (8-بال و جمجمه) در مقابل بود. L.O.D. 2000 (هاک و حیوان)، مارک هنری در مقابل ویدر، فاروق و اسکورپیو در مقابل تری فانک و برادشاو، دلو براون در مقابل ایکس پک و وال ونیس در مقابل جف جارت.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین کین و منکیند و قهرمان WWF “Stone Cold” استیو آستین و The Undertaker بر سر قهرمانی تگ تیم WWF بود. در بازی King of the Ring، آندرتیکر Mankind in a Hell in a Cell را شکست داد. در اواخر همان شب، Mankind در مسابقه اول خون آستین و کین برای قهرمانی WWF دخالت کرد. آندرتیکر هم بیرون آمد و ظاهراً تصادفی با صندلی آستین را زد و باعث خونریزی او شد. در نتیجه کین این عنوان را به دست آورد.[4] در اپیزود 29 ژوئن Raw is War، آستین کین را برای یک مسابقه مجدد برای عنوان به چالش کشید که کین پذیرفت. در اواخر همان شب، آستین کین را شکست داد و قهرمانی WWF را به دست آورد.

هفته بعد، در Raw is War، رئیس WWF وینس مک ماهون اعلام کرد که آستین و آندرتیکر با یکدیگر تیم خواهند شد تا در یک مسابقه تگ تیمی در Fully Loaded با کین و منکیند کشتی بگیرند.در 13 جولای، کین و منکیند با شکست دادن New Age Outlaws (بیلی گان و رود داگ) قهرمان تگ تیم شدند و مسابقه آنها با آستین و آندرتیکر در Fully Loaded مسابقه ای برای قهرمانی شد.دانلود فولی لودید 1998 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.