دانلود فولی لودید 1999

دانلود فولی لودید 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فولی لودید 1999 : Fully Loaded 1999 دومین رویداد فولی لودید بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 جولای 1999 در Marine Midland Arena در بوفالو، نیویورک برگزار شد. اگرچه این رویداد دومین PPV کاملاً بارگذاری شده بود که برگزار شد، اما این اولین رویداد کاملاً بارگذاری شده بود که تحت مجموعه‌های In Your House برگزار نشد و در فوریه 1999 متوقف شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه First Blood برای قهرمانی WWF بود. استون کولد استیو آستین با ضربه زدن به دوربین تلویزیونی و خونریزی او پس از تداخل X-Pac، The Undertaker را شکست داد و عنوان را حفظ کرد. در این مسابقه مقرر شد که اگر آندرتیکر برنده شود، آستین دیگر هرگز برای قهرمانی WWF کشتی نخواهد گرفت، اما اگر آستین برنده شود، وینس مک ماهون، رئیس WWF هرگز نمی تواند در تلویزیون WWF ظاهر شود.

آندر کارت شامل تریپل اچ در مقابل راک در مسابقه تسمه ای، رود داگ و ایکس پیک در مقابل بیلی گان و چاینا در یک تگ تیم برای برنده شدن نام D-Generation X، کن شامروک در مقابل استیو بلکمن در مسابقه حلقه آهنین بود. ، بیگ شو در مقابل کین، آل اسنو در مقابل بیگ باس من برای قهرمانی هاردکور WWF، میدئون در مقابل دلو براون برای مسابقات قهرمانی اروپا WWF، هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) و مایکل هیز در مقابل آکولیت ها (فاروق و برادشاو) در یک مسابقه هندیکپ برای قهرمانی تگ تیم WWF و Edge در مقابل جف جارت برای قهرمانی بین قاره‌ای WWF.

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بر سر مسابقات قهرمانی WWF بود و شامل استون کلد استیو آستین قهرمان، قهرمان سابق آندرتیکر و مالک WWF وینس مک ماهون بود. آستین و آندرتیکر ابتدا در Over the Edge با یکدیگر برخورد کردند، جایی که پسر وینس، شین مک ماهون (که وینس با او درگیر بود) یک حساب سریع روی آستین اجرا کرد تا پیروزی را به آندرتیکر بدهد. مدت کوتاهی پس از Over the Edge، مشخص شد که آندرتیکر از یک «قدرت بالاتر» دستور می‌گرفته است، و بعداً مشخص شد که «قدرت بالاتر» در تمام مدت وینس مک ماهون بوده است.

با این حال، این به مک ماهون نتیجه معکوس داد، زیرا همسرش لیندا و دخترش استفانی با او روبرو شدند. لیندا اعلام کرد که از سمت مدیر عامل WWF روی صفحه استعفا می دهد و آستین به جای او منصوب می شود. این منجر به یک مسابقه نردبانی معلول در King of the Ring می شود که در آن آستین برای کنترل کامل WWF با وینس و شین روبرو شد. با تشکر دوباره به هجومی که توسط مک ماهون ها تنظیم شده بود، آستین مسابقه را باخت.دانلود فولی لودید 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.