دانلود فولی لودید 2000

دانلود فولی لودید 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود فولی لودید 2000 : Fully Loaded 2000 سومین رویداد فولی لودید بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 23 ژوئیه 2000 در Reunion Arena در دالاس، تگزاس برگزار شد. این رویداد در سال 2001 با Invasion جایگزین شد که به نوبه خود با Vengeance در سال 2002 جایگزین شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه استاندارد کشتی برای قهرمانی WWF بود. راک از عنوان قهرمانی در برابر کریس بنوا دفاع کرد. در این مسابقه مقرر شد که اگر راک محروم شود، عنوان را از دست خواهد داد. او هر چند بحث برانگیز رد صلاحیت شد و در نتیجه بنوا این عنوان را به دست آورد. با این حال، میک فولی، کمیسر WWF، مسابقه را دوباره شروع کرد. سپس راک برای حفظ عنوان، بنوا را پس از یک Rock Bottom سنجاق کرد.

آندرکارت شامل Triple H در مقابل کریس جریکو در مسابقه Last Man Standing، The Undertaker در مقابل Kurt Angle، Val Venis در مقابل Rikishi در مسابقه Steel Cage برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF، Edge و Christian در مقابل Acolytes Protection Agency (فاروق و برادشاو) برای قهرمانی تگ تیم WWF، ادی گوئررو در مقابل پری زحل برای مسابقات قهرمانی اروپا WWF، تاز در مقابل آل اسنو، و هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) و لیتا در مقابل تی و ای (تست و آلبرت) و تریش استراتوس در یک تگ ترکیبی مسابقه تیمی

داستان

رقابت اصلی در این رویداد بین The Rock و Chris Benoit بر سر قهرمانی WWF بود. در King of the Ring، راک عنوان را از Triple H در یک مسابقه تگ تیم شش نفره به دست آورد، زمانی که راک و شرکای او آندرتیکر و کین گروه McMahon-Helmsley (Triple H، Vince McMahon و Shane McMahon) را شکست دادند.در اپیزود 3 جولای Raw is War، میک فولی، کمیسر WWF اعلام کرد که راک در اواخر همان شب از عنوان قهرمانی در برابر شین مک ماهون دفاع خواهد کرد. راک از عنوان مقابل مک ماهون در رویداد اصلی دفاع کرد، که توسط بنوا قطع شد، که در طول مسابقه به راک حمله کرد.

هفته بعد در Raw is War، Rock و Benoit در یک مسابقه انفرادی با هم رقابت کردند. اگرچه به نظر می رسید که بنوا پس از دخالت مک ماهون در مسابقه پیروز شد، داور ارل هبنر، به دلیل دخالت مک ماهون، بنوا را محروم کرد.در اپیزود 13 جولای اسمکدان!، فولی بنوا را مجبور کرد تا در یک مسابقه هندیکپ با ادی گوئررو و چینا کشتی بگیرد. بنوا دوباره با رد صلاحیت شکست خورد و به هبنر حمله کرد، که باعث شد راک به بنوا یک شوت قهرمانی WWF در Fully Loaded ارائه دهد.دانلود فولی لودید 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.