دانلود مانی این د بنک 2010

دانلود مانی این د بنک 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2010 : Money in the Bank در سال 2011، نخستین رویداد سالانه مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 18 جولای 2010 در مرکز اسپرینت در کانزاس سیتی، میسوری برگزار شد. این رویداد شامل دو مسابقه Money in the Bank، یکی برای هر برند بود. مسابقه نردبانی همنام قبلاً از سال 2005 تا 2010 در رسلمنیا برگزار شد. پس از رسلمنیا XXVI در ماه مارس، مفهوم مسابقه به رویداد PPV خود تبدیل شد. این رویداد 169000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله دو مسابقه نردبان پول در بانک. Miz در مسابقه نردبان راو پیروز شد. تا مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در زمان انتخابی خود در سال آینده به دست آورد. در حالی که در مبارزه افتتاحیه، کین در مسابقه نردبان اسمکدان برای همان فرصت قهرمانی سنگین وزن جهان پیروز شد. در رویداد اصلی، شیمس قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در برابر جان سینا در مسابقه استیل کیج، به دنبال تداخل The Nexus حفظ کرد.

آندرکارت شامل سلسله هارت (دیوید هارت اسمیت و تایسون کید) بود که قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای متحد را در مقابل یوسوس (جی اوسو و جیمی اوسو) حفظ کرد. و لیلا قهرمانی زنان دبلیو دبلیو ای را در برابر کلی کلی حفظ کرد. همچنین در کارت، ری میستریو جک سواگر را شکست داد. تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند، اما دقایقی بعد آن را به کین از دست داد. کسی که قرارداد Money in the Bank را که پیش از این در این رویداد به دست آورده بود، نقد کرد تا میستریو را برای عنوان قهرمانی شکست دهد.

داستان

در Fatal 4-Way، مسابقه نردبان Money in the Bank برای پرداخت به ازای همنام برنامه ریزی شده بود. در اپیزود ۲۵ ژوئن اسمک‌دان، مشخص شد. که دو مسابقه Money in the Bank ladder به ترتیب برای برندهای راو و اسمک‌دان در رویداد برگزار می‌شود. و به برندگان مسابقات یک مسابقه عنوان برای قهرمانی WWE و World Heavyweight داده می‌شود. قهرمانی به ترتیب در زمان انتخاب خود در 12 ماه آینده. سه روز بعد، راب زامبی، میزبان مهمان راو، نام هشت رقیب برندش را نام برد.: رندی اورتون، میز، آر-تروث، کریس جریکو، ایوان بورن، تد دیبیاس جونیور، جان موریسون و اج. در اپیزود 5 جولای راو، The Miz به R-Truth حمله کرد. و آن را مجروح کرد. او از بازی Money in the Bank خارج شد و هفته بعد مارک هنری جایگزین شد.

در 30 ژوئن، شش نفر از رقبای مسابقه برند اسمکدان نام داشتند: مت هاردی، کین، کودی رودز، کریستین، کوفی کینگستون و بیگ شو. در اپیزود 9 جولای اسمکدان، دالف زیگلر مونتل وونتاویوس پورتر و چاوو گوئررو جونیور را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد. تا برای مسابقه نردبان اسمکدان واجد شرایط شود. در همان شب، درو مک اینتایر با زدن کوفی کینگستون به مقام نهایی رسید.دانلود مانی این د بنک 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.