دانلود مانی این د بنک 2013

دانلود مانی این د بنک 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2013 : Money in the Bank در سال 2013، چهارمین رویداد سالانه مانی این د بنک بود که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 14 جولای 2013 در مرکز ولز فارگو در فیلادلفیا، پنسیلوانیا برگزار شد. این آخرین رویداد Money in the Bank بود که در ماه ژوئیه تا رویداد 2021 برگزار می شد.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد دارای هشت مسابقه بود که یکی از آنها در پیش نمایش کیک آف، از جمله دو مسابقه نردبان پول در بانک بود. در رویداد اصلی، رندی اورتن برنده مسابقه عنوانی برای قرارداد مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای شد. در حالی که در مبارزه افتتاحیه، دیمین سندو در مسابقه نردبان دیگری برای قرارداد مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان پیروز شد.

دیگر مسابقات برجسته عبارتند از: جان سینا که مارک هنری را با سابمیشن شکست داد. تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، کرتیس اکسل موفق شد میز را شکست دهد. تا قهرمانی بین قاره ای را حفظ کند، و ای جی لی با شکست دادن کیتلین، قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. این رویداد همچنین بازگشت راب ون دام را به نمایش گذاشت که در اولین مسابقه WWE از زمان رویال رامبل 2009 و اولین مسابقه تمام وقت خود از سال 2007 شرکت کرد.

داستان

در اپیزود 17 ژوئن راو، جان سینا، قهرمان دبلیو دبلیو ای، مشکلات و ناکامی های بسیاری را در سال 2012 به یاد آورد. و در نهایت به رویداد اصلی رسلمنیا 29 بازگشت، جایی که در نهایت The Rock را شکست داد. و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد و در نهایت از طرفداران تشکر کرد. حمایت آنها از او وقتی کارش تمام شد، مارک هنری سپس به رینگ آمد تا ظاهراً بازنشسته شود.

پس از یک تبلیغ احساسی، که سینا را وادار کرد تا به رینگ بیاید تا به او تبریک بگوید. هنری این عمل را به عنوان یک حقه برای حمله به سینا با قویترین اسلم جهان فاش کرد. و اعلام کرد که قصد دارد برای یک قهرمانی بزرگ که هرگز در دوران حرفه ای خود فتح نکرده است، به چالش بکشد.دانلود مانی این د بنک 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.