دانلود مانی این د بنک 2019

دانلود مانی این د بنک 2019 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2019 – دهمین رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو، اسمکدان و 205 لایو برگزار شد. این رویداد در 19 می 2019 در مرکز XL در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد.

نتایج مسابقات

دوازده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، براک لزنر شرکت کننده اعلام نشده برنده مسابقه مردانه مانی در نردبان بانک شد. بیلی در مسابقه افتتاحیه در مسابقه نردبان زنان پیروز شد و بعداً قرارداد قهرمانی دیواز اسمکدان را از شارلوت فلیر که خودش به تازگی از بکی لینچ کسب کرده بود، به دست آورد. در دفاع از عنوان دیگر خود، لینچ قهرمانی دیواز راو را در برابر لیسی ایوانز حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، کوفی کینگستون کوین اونز را شکست داد تا قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را حفظ کند، در حالی که ست رولینز با شکست ای جی استایلز قهرمانی جهانی راو را حفظ کرد.

داستان ها

در رسلمنیا 35، بکی لینچ روندا روسی و شارلوت فلیر را در یک مسابقه تهدید سه گانه برای پیروزی در مسابقات قهرمانی زنان راو و اسمکدان شکست داد.او سپس برای دفاع از هر دو عنوان قهرمانی در Money in the Bank، دوبار رزرو شد. برای مسابقات قهرمانی دیواز راو، لیسی ایوانز دعوت‌کننده NXT به قهرمان دوگانه در راو و اسمک‌دان پس از رسلمنیا حمله کرد.ایوانز متعاقباً در طول سوپراستار شاک آپ به راو فراخوانده شد و ناتالیا را شکست داد تا یک مسابقه قهرمانی دیواز راو را به دست آورد.

برای مسابقات قهرمانی دیواز اسمکدان، قهرمان سابق شارلوت فلیر از اینکه عنوان خود را با وجود اینکه کسی که در رسلمنیا پین نشده بود از دست داد، اذیت شد. لینچ فریاد زد که آزادانه به فلیر مسابقه مجدد نمی دهد و رقبای جدیدی را خواستار شد. در میان رقبای نامبرده، بیلی، سرباز جدید اسمکدان بود. فلیر سپس بیلی را شکست داد تا یک مسابقه قهرمانی دیواز اسمکدان کسب کند.دانلود مانی این د بنک 2019 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.