دانلود مانی این د بنک 2020

دانلود مانی این د بنک 2020 با کیفیت تضمینی

درباره رویداد

دانلود مانی این د بنک 2020 – یازدهمین رویداد رویداد سالانه مانی این د بنک است که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 10 مه 2020 پخش شد. در حالی که اکثر رویدادها به صورت زنده از مرکز اجرای WWE در اورلاندو، فلوریدا پخش می‌شد، مسابقات نردبانی نمایش همنام در 15 آوریل در ساختمان مقر جهانی تایتان WWE در استمفورد، کانکتیکات از قبل ضبط شده بود.

نتایج مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش Kickoff. در رویداد اصلی، Otis و Asuka برنده مسابقات Money in the Bank نردبان مربوطه خود شدند که همزمان با هم رقابت کردند. در مسابقه ماقبل آخر، درو مک اینتایر ست رولینز را شکست داد تا قهرمانی WWE راو حفظ کند. دیگر مسابقات برجسته شامل براون استرومن بود که بری وایت را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند و بیلی با شکست دادن تامینا قهرمانی دیواز اسمکدان را حفظ کرد.

داستان ها

در Super ShowDown، بری وایات “دیو” قهرمانی جهانی را به گلدبرگ باخت،که به نوبه خود عنوان را به براون استرومن در جریان رسلمنیا 36 قسمت اول از دست داد.در قسمت بعدی اسمکدان، وایت بعد از مسابقه صحبت استرومن را قطع کرد و به استرومن یادآوری کرد که این او بود که او را با اصطبل قدیمی خانواده وایات خود به WWE آورد. او سپس اظهار داشت که می‌خواهد عنوان خود را پس بگیرد و استرومن این چالش را پذیرفت،که برای Money in the Bank برنامه‌ریزی شده بود، اگرچه به جای The Fiend بر خلاف شخصیت عادی وایات بود.

مسابقات مقدماتی برای مسابقه نردبان پول در بانک مردان در اپیزود 17 آوریل از اسمکدان آغاز شد که در آن دنیل برایان سزارو را شکست داد و واجد شرایط شد.در راو زیر، آلیستر بلک، آپولو کروس، و ری میستریو به ترتیب با شکست دادن آستین تئوری، مونتل وونتاویوس پورتر (MVP)، و مورفی برای مسابقه واجد شرایط شدند.دانلود مانی این د بنک 2020 از وبسایت دانلود کشتی کج WweModern ممکن میباشد.