دانلود آرشیو مسابقات المنیشن چمبر

دانلود آرشیو مسابقات المنیشن چمبر

دانلود آرشیو مسابقات المنیشن چمبر با کیفیت تضمینی

معرفی مسابقه المنیشن چمبر

دانلود آرشیو مسابقات المنیشن چمبر – The Elimination Chamber یک مسابقه مبتنی بر حذف کشتی حرفه ای است که در WWE برگزار می شود. این مسابقه توسط Triple H ایجاد شده است. و توسط اریک بیشوف در نوامبر 2002 معرفی شد. این یک ساختار فولادی دایره ای متصل به زنجیر بزرگ دارد که حلقه را محصور می کند. کف اتاق در قسمت حلقه ای سکو قرار دارد. که آن را به سطح حلقه ارتقا می دهد.

در داخل محفظه چهار محفظه داخلی در خارج از هر گوشه حلقه قرار دارد. در حالی که از نظر مشخصات و ماهیت مشابه مسابقه اصلی فولاد WWE در ساختار بزرگ فولاد Hell in a Cell است. مسابقه Elimination Chamber یک مسابقه چندین شرکت کننده است. که در آن دو شرکت کننده مسابقه را در حلقه شروع می کنند.زیرا چهار نفر باقی مانده در هر محفظه داخلی نگه داشته می شوند در فواصل پنج دقیقه ای به مسابقه رها میشوند.

دانلود آرشیو پی پر ویو المنیشن چمبر

هدف این است که هر حریف را از طریق pinfall یا سابمیشن از مسابقه حذف کند. برنده آخرین شرکت کننده پس از حذف سایر افراد است. مانند مسابقه عل این سل رد صلاحیت ها اعمال نمی شود.ساختار اصلی 16 فوت (4.9 متر) قطر ، 36 فوت (11 متر) قطر. وزن آن بیش از 10 تن کوتاه (9100 کیلوگرم) .و شامل 2 مایل (3.2 کیلومتر) و 6 تن کوتاه (5400 کیلوگرم) زنجیره بود. از زمان تاسیس این مفهوم در نوامبر 2002 ، 26 مسابقه Elimination Chamber در WWE برگزار شده است.

قبل از معرفی مسابقه Elimination Chamber ، WWE فقط دو مسابقه را در یک محیط قفس تبلیغ کرد. یعنی قفس استیل و Hell in a Cell. قفس استیل اولین نوع مسابقه مبتنی بر قفس در کشتی حرفه ای بود. و شامل چهار دیواره فولادی حصار زده شده در صحن حلقه بود. در حالی که جهنم در سلول یک نوع سقف بلندتر بود.

که حلقه و حلقه حلقه را روی زمین احاطه کرده بود. به جای پیش بند در سال 2002 ، WWE اعلام کرد. که اتاق حذف (Elimination Chamber). مسابقه ای که عناصر WWE’s Hell in a Cell مسابقات رویال رامبل ، مسابقات سروایور سریز و مسابقات WarGames. کشتی جهانی قهرمانی (WCW) را ترکیب کرد. مانند تایمر شمارش معکوس و بازه های زمانی از مسابقات رویال رامبل و بازی های جنگی ;، قالب بزرگ قفس محصور شده. هر دو جهنم در یک سلول و بازی های جنگی و روند حذف از مسابقات Survivor Series. دانلود آرشیو مسابقات المنیشن چمبر با کیفیت 720p اورجینال با لینک پر سرعت و مستقیم ممکن است.