دانلود نایت آف چمپیونز 2010

دانلود نایت آف چمپیونز 2010

دانلود نایت آف چمپیونز 2010 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2010 : Night of Champions 2010 چهارمین رویداد سالانه نایت آف چمپیونز بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران بخش برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 19 سپتامبر 2010، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این آخرین Night of Champions بود که در طول اولین تقسیم برند برگزار شد. که در آگوست 2011 به پایان رسید، اما در ژوئیه 2016 دوباره برقرار شد. مفهوم نمایش این بود. که از هر قهرمانی در شرکت در آن زمان دفاع می شد. همچنین این اولین رویداد Night of Champions بود که یک مسابقه بدون عنوان داشت، جایی که بیگ شو سی ام پانک را شکست داد.ن رویداد 165000 خرید داشت که کمتر از رقم 267000 خرید در Night of Champions در سال 2009 بود.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد هفت مسابقه برگزار شد. دو رویداد اصلی وجود داشت: یکی از Raw و دیگری از SmackDown. در رویداد اصلی راو، رندی اورتن در یک مسابقه چالشی شش نفره حذفی، شیموس، جان سینا، وید بارت، کریس جریکو و اج را شکست داد. و در مسابقه اصلی اسمک‌دان، کین آندرتیکر را شکست داد. بدون برگزاری مسابقه برای حفظ قهرمانی سنگین وزن جهان. دیگر مسابقات برجسته شامل حفظ قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای در مقابل کوفی کینگستون، دالف زیگلر بود و دنیل برایان با شکست The Miz قهرمان WWE ایالات متحده شد.

داستان

رقابت اصلی در Night of Champions از برند راو شامل شیمس، رندی اورتون، جان سینا، کریس جریکو، ادج و وید بارت مدافع عنوان قهرمانی بود. که بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو دعوا داشتند. در Fatal 4-Way pay-per-view در ژوئن، شیمس دومین قهرمانی WWE خود را در یک مسابقه چهار جانبه مرگبار در برابر سینا، اج و اورتون پس از دخالت The Nexus به دست آورد. و در مانی این بانک در ماه جولای، سینا را شکست داد. برای حفظ عنوان در مسابقه قفس فولادی، دوباره پس از دخالت The Nexus.

در سامراسلم، شیمس در برابر اورتون از عنوان قهرمانی دفاع کرد و با رد صلاحیت شکست خورد. اما طبق قوانین WWE، عنوان قهرمانی را حفظ کرد. در اپیزود 23 آگوست Raw، مدیر کل Anonymous Raw یک سری مسابقات در آن شب ترتیب داد. تا مدعی بعدی قهرمانی WWE را مشخص کند و به خود شیمس اجازه داد تا حریف خود را برای Night of Champions انتخاب کند.دانلود نایت آف چمپیونز 2010 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.