دانلود نو مرسی 1999

دانلود نو مرسی 1999 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 1999 : No Mercy 1999 سومین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 17 اکتبر 1999 در گوند آرنا در کلیولند، اوهایو برگزار شد. در حالی که رویداد قبلی No Mercy منحصراً برای بریتانیا برگزار شد و در ماه می برگزار شد، این رویداد به ایالات متحده منتقل شد و No Mercy به عنوان PPV سالانه اکتبر تا سال 2008 تأسیس شد.بررسی ها برای این رویداد به طور کلی مثبت بود. هر دو SLAM! Wrestling و 411mania.com به این رویداد امتیاز هشت از ده دادند. به ویژه مسابقه نردبان تگ تیم، نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه از جمله سه مسابقه قهرمانی در این رویداد برگزار شد. در اولین، The Fabulous Moolah قهرمانی زنان WWF را از ایوری به دست آورد تا مسن ترین قهرمان تاریخ کشتی حرفه ای در آن زمان شود. در مرحله دوم، Chyna جف جارت را شکست داد و قهرمان بین قاره ای WWF شد و اولین و تنها قهرمان زن بین قاره ای در تاریخ این ترفیع شد. در نهایت، تریپل اچ استون کلد استیو آستین را شکست داد و قهرمانی WWF را حفظ کرد. همچنین روی کارت یک مسابقه نردبانی تگ تیم بود که در آن The New Brood (مت هاردی و جف هاردی) Edge و Christian را شکست داد. این رویداد همچنین آخرین حضور جف جارت در تبلیغات را تا سال 2019 نشان داد.

داستان

جف جارت قبل از مسابقه آنها در No Mercy، به Chyna طعنه زد و او را با اشیاء خانگی تصادفی زد.او همچنین حیله‌ای را آغاز کرد که در آن زنان را تحقیر می‌کرد،که شامل حمله او به کارمندان زن WWF بود.در شورش، چینا پس از مداخله بولداگ بریتانیایی و بند رخت چینا، جارت را با محرومیت شکست داد. در این مدت، جارت همچنین خانم کیتی را به عنوان پیشخدمت مدیرش دبرا معرفی کرد.

قبل از No Mercy، The New Brood (مت هاردی و جف هاردی) در رقابت با Edge و Christian بودند و دو تیم در میانه مسابقات Terri Invitational Tournament بودند، جایی که تیم برنده خدمات مدیریتی Terri Runnels را به دست آورد. این سریال یک “بهترین از پنج” بود و در قسمت 30 سپتامبر اسمکدان شروع شد! زمانی که اج و کریستین در اولین مسابقه مسابقات، نیو برود را شکست دادند.در هفته‌های بعد از پرداخت به ازای نمایش، تیم‌ها برنده‌ها را معامله کردند تا اینکه هر دو تیم دو برد داشتند.بنابراین، مسابقه در No Mercy بازی تعیین کننده در مسابقات خواهد بود.دانلود نو مرسی 1999 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.