دانلود نو مرسی 2000

دانلود نو مرسی 2000 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2000 : No Mercy 2001 سومین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 22 اکتبر 2000 در پپسی آرنا در آلبانی، نیویورک برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی مسابقه بدون رد صلاحیت برای قهرمانی WWF بود. راک از عنوان قهرمانی مقابل کرت آنگل دفاع کرد. آنگل پس از یک آنگل اسلم راک را پین کرد تا این عنوان را به دست آورد. مسابقه اصلی دیگر یک مسابقه بدون محدودیت بین استون کلد بازگشتی استیو آستین و ریکیشی بود.

آندرکارت شامل تریپل اچ در مقابل کریس بنوا، هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) در مقابل لوس کنکیستادورز (Uno و Dos) برای قهرمانی تگ تیم WWF، ویلیام ریگال در مقابل ناکد میدئون برای قهرمانی WWF اروپا، حق سانسور (Val Venis) بود. و استیون ریچاردز) در مقابل چینا و بیلی گان در مسابقه تگ تیمی، کریس جریکو در مقابل ایکس پک در مسابقه قفس استیل، آژانس حفاظت از آکولیتس (برادشاو و فاروق) و لیتا در مقابل تی اند ای (تست و آلبرت) و تریش استراتوس در یک مسابقه شش نفره میکس تگ تیمی و یک مسابقه میز دعوت دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی).

داستان

دو رقابت غالب که به سمت No Mercy پیش می‌رفتند، همزمان ایجاد شدند. یکی بین The Rock و Kurt Angle برای قهرمانی WWF و دیگری بین Triple H و Chris Benoit بود. در Unforgiven، Triple H Angle را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد و راک قهرمانی WWF را در برابر Benoit، The Undertaker و Kane در یک مسابقه چهار طرفه مرگبار حفظ کرد.

در نسخه 28 سپتامبر اسمک‌دان!، انگل و بنوا راک و تریپل اچ را در یک مسابقه تگ تیمی شکست دادند. نامزد شماره یک عنوان WWF در No Mercy. منبع غیر قابل اعتماد در نتیجه، تریپل اچ و بنوا شروع به دعوا کردند. در نسخه 9 اکتبر Raw is War، میک فولی، کمیسر WWF اعلام کرد که تریپل اچ در No Mercy با بنوا کشتی خواهد گرفت.دانلود نو مرسی 2000 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.