دانلود نو مرسی 2002

دانلود نو مرسی 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2001 : No Mercy 2001 چهارمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 21 اکتبر 2001 در مرکز ساویس در سنت لوئیس، میسوری برگزار شد. این آخرین رویداد No Mercy بود که تحت نام WWF برگزار شد زیرا تبلیغات در ماه مه 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین این آخرین رویداد No Mercy بود که قبل از معرفی افزونه برند در مارس 2002 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تهدید سه‌گانه بدون رد صلاحیت بود – مسابقه‌ای که سه رقیب در مقابل یکدیگر شرکت می‌کردند و فقط از طریق پین‌فال یا سابمیشن تصمیم‌گیری می‌شد. این مسابقه برای قهرمانی WWF برگزار شد. استون کلد استیو آستین از عنوان قهرمانی مقابل کرت آنگل و راب ون دام دفاع کرد. آستین RVD را بعد از Stone Cold Stunner سنجاق کرد تا عنوان را حفظ کند.

آندرکارت شامل The Rock در مقابل کریس جریکو برای قهرمانی WCW، آندرتیکر در مقابل بوکر تی، دادلی بویز (بابا ری دادلی و دی فون دادلی) در مقابل بیگ شو و تاجیری برای قهرمانی تگ تیم WWF، کریستین در مقابل اج در مسابقه نردبانی بود. برای مسابقات قهرمانی بین قاره ای WWF، توری ویلسون در مقابل استیسی کیبلر در مسابقه لباس زیر زنانه، تست در مقابل کین و هاردی بویز (مت هاردی و جف هاردی) در مقابل لنس استورم و طوفان برای قهرمانی تگ تیم WCW.

داستان

رقابت غالب در این رویداد بین استون کلد استیو آستین، کرت آنگل و راب ون دام بود. در Unforgiven، آنگل آستین را شکست داد و قهرمانی WWF را به دست آورد.در نسخه 4 اکتبر SmackDown!، Van Dam Angle را شکست داد تا آستین یک مسابقه قهرمانی WWF در برابر Angle را به ارمغان آورد.در نسخه 8 اکتبر راو، آستین با کمک کمیسر WWF ویلیام ریگال، که با کمک به آستین در کسب عنوان قهرمانی، Angle و WWF را فعال کرد، Angle را شکست داد و قهرمانی WWF را به دست آورد.

در نتیجه، Regal به The Alliance پیوست. در نسخه 11 اکتبر SmackDown!، لیندا مک ماهون، مدیر عامل WWF، ریگال را از سمت کمیسر WWF برکنار کرد و یک کمیسر جدید جایگزین او کرد. در اواخر همان شب، ون دام پس از دخالت آستین، یک مسابقه را به کریس جریکو باخت. در نتیجه ون دام با آستین روبرو شد. کمیسیونر جدید میک فولی است که در محل ظاهر شد و اعلام کرد که آستین از قهرمانی WWF در برابر ون دام و آنگل در یک مسابقه تهدید سه گانه در No Mercy دفاع خواهد کرد.دانلود نو مرسی 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.