دانلود نو مرسی 2002

دانلود نو مرسی 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2002 : No Mercy 2002 پنجمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان این پروموشن برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 20 اکتبر 2002 در Alltel Arena در نورث لیتل راک، آرکانزاس برگزار شد. این اولین No Mercy بود که پس از معرفی پسوند برند برگزار شد، و همچنین اولین No Mercy بود که با نام WWE پس از تغییر نام از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در ماه مه برگزار شد. تا به امروز، این تنها رویداد پرداخت به ازای WWE است که تا کنون در ایالت آرکانزاس برگزار شده است.

نتایج مسابقات رویداد

این رویداد دارای دو رویداد اصلی بود. رویداد اصلی از اسمکدان! این برند براک لزنر قهرمان دبلیو دبلیو دبلیو ای را به نمایش گذاشت و در مسابقه آندرتیکر در جهنم در سلول شکست داد و عنوان را حفظ کرد. رویداد اصلی برند راو، مسابقه اتحاد عنوان بود، که در آن قهرمان سنگین وزن جهان تریپل اچ، قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای، کین را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای را به قهرمانی سنگین وزن جهان تبدیل کند.

در آندرکارت کرت آنگل و کریس بنوا در مقابل اج و ری میستریو حضور داشتند تا قهرمانان تگ تیم WWE را تعیین کنند. سایر مسابقات شامل تریش استراتوس در مقابل ویکتوریا برای مسابقات قهرمانی WWE زنان، جیمی نوبل در مقابل تاجیری برای قهرمانی WWE Cruiserweight، راب ون دام در مقابل ریک فلیر، توری ویلسون در مقابل داون ماری، و کریس جریکو و کریستین در مقابل بوکر تی و گلدوست برای تگ جهانی بود. قهرمانی تیمی.

مسابقات مقدماتی

اولین مسابقه برای قهرمانی تگ تیم جهانی بین کریس جریکو و کریستین و بوکر تی و گلدوست بود.دومین مسابقه این رویداد بین توری ویلسون و داون ماری بود.مسابقه بعدی بین راب ون دام و ریک فلیر بود. مسابقه چهارم برای قهرمانی WWE Cruiserweight بود. جیمی نوبل از عنوان مقابل تاجیری دفاع کرد. پنجمین مسابقه این رویداد، مسابقه یکسان سازی عنوان برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان تریپل اچ و قهرمانی بین قاره ای دبلیو دبلیو ای بود. مسابقه ششم یک مسابقه تگ تیمی برای تعیین اولین قهرمانان تگ تیم WWE بود. کرت آنگل و کریس بنوا برای عناوین با ادج و ری میستریو کشتی گرفتند. مسابقه نهایی در آندرکارت برای مسابقات قهرمانی WWE زنان بود که در آن تریش استراتوس از عنوان قهرمانی مقابل ویکتوریا دفاع کرد.دانلود نو مرسی 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.