دانلود نو مرسی 2003

دانلود نو مرسی 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2003 : No Mercy 2003 ششمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 19 اکتبر 2003 در 1st Mariner Arena در بالتیمور، مریلند برگزار شد.

No Mercy تقریباً 8500 نفر حضور داشت و حدود 254000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که بیشتر از رویداد سال بعد بود. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به رتبه هفتم رسید.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود. در رویداد اصلی، براک لزنر، قهرمان دبلیو دبلیو ای، آندرتیکر را شکست داد تا قهرمانی خود را در مسابقه ای حفظ کند که در آن یک زنجیر از یک میله آویزان شده بود و اولین مردی که به آن می رسید می توانست از آن به عنوان یک سلاح قانونی در چیزی که به آن مسابقه زنجیره ای دوچرخه سواری می گفتند استفاده کند. دو مسابقه برجسته در آندرکارت برنامه ریزی شده بود. در یک مسابقه استاندارد برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای ایالات متحده، بیگ شو ادی گوئررو را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. دیگری نیز یک مسابقه استاندارد بود که در آن کرت آنگل جان سینا را شکست داد.

داستان

رویداد اصلی در No Mercy مسابقه Biker Chain برای قهرمانی WWE بود. در این مسابقه زنجیری به میله ای بالای رینگ آویزان می شد و پس از بازیابی می توانست به عنوان سلاح قانونی مورد استفاده قرار گیرد. مسابقه بین قهرمان WWE براک لزنر بود که در مقابل The Undertaker دفاع کرد. پیشرفت بازی در اپیزود 28 آگوست اسمکدان شروع شد، زمانی که آندرتیکر لزنر و بیگ شو را در یک مسابقه تهدید سه گانه شکست داد و در برابر قهرمان آن زمان WWE، کرت آنگل، یک شوت تایتل به دست آورد.در اپیزود 4 سپتامبر اسمک‌دان!، آنگل از قهرمانی در برابر آندرتیکر دفاع کرد، با این حال، پس از مداخله لزنر و حمله به هر دوی آنها با یک صندلی تاشو فولادی، مسابقه بدون رقابت به پایان رسید. Angle قهرمانی را در نتیجه دخالت لزنر حفظ کرد.

در اپیزود 18 سپتامبر اسمکدان!، انگل در یک مسابقه 60 دقیقه ای مرد آهنین از عنوان قهرمانی مقابل لزنر دفاع کرد. لزنر پنج سقوط به ثمر رساند، در حالی که آنگل چهار گل به ثمر رساند، بنابراین، لزنر برنده مسابقه شد و قهرمان جدید WWE شد.در قسمت 25 سپتامبر SmackDown!، وینس مک ماهون، رئیس WWE، مراسمی را برای معرفی قهرمان جدید WWE Lesnar برگزار کرد، اما توسط Undertaker و SmackDown قطع شد! مدیر کل استفانی مک ماهون، که اعلام کرد لزنر برای مسابقات قهرمانی دبلیو دبلیو ای در No Mercy به مصاف آندرتیکر خواهد رفت.دانلود نو مرسی 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.