دانلود نو مرسی 2005

دانلود نو مرسی 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2005 : No Mercy 2005 هشتمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد به طور انحصاری برای WWE Talent از اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 9 اکتبر 2005 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. 9 مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد در نظر گرفته شده بود.

این رویداد 219000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد که بیشتر از 193000 خرید رویداد سال قبل بود. بخش کشتی حرفه ای Canadian Online Explorer ادعا کرد که این رویداد “بی رحم” است، زیرا آنها هیچ یک از مسابقات را بالاتر از 5 از 10 رتبه بندی نکردند. زمانی که این رویداد بر روی DVD منتشر شد، به جایگاه چهارم در جدول فروش دی وی دی بیلبورد برای ورزش های تفریحی رسید. چهار هفته متوالی در نمودار باقی ماند.

نتایج مسابقات رویداد

سه از چهار قهرمانی منحصر به فرد برای اسمکدان! نام تجاری برای; یکی گم شد و دو تای دیگر باقی ماندند. رویداد اصلی یک مسابقه کشتی استاندارد بود که در آن باتیستا، قهرمان سنگین وزن جهان، رقیب ادی گوئررو را شکست داد تا عنوان خود را حفظ کند. این آخرین مسابقه پرداخت برای گوئررو قبل از مرگ ناگهانی او یک ماه بعد خواهد بود. یکی از مسابقات مقدماتی برجسته، مسابقه Casket بین The Ortons (رندی و “کاوبوی” باب) و The Undertaker بود. اورتون ها پس از قرار دادن آندرتیکر در داخل تابوت و بستن آن برنده مسابقه شدند. یکی دیگر از مسابقات مقدماتی اولیه، یک مسابقه استاندارد بین جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) و ری میستریو بود که JBL برنده شد.

داستان

رقابت اصلی که به سوی No Mercy پیش می‌رفت، بین باتیستا و ادی گوئررو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان بود. در اپیزود 16 سپتامبر اسمک‌دان!، پالمر کانن، شخصیت متفرقه اسمک‌دان!، یک بازی‌ساز و مجری قوانین به تصویر کشیده شده، اعلام کرد که گوئررو رقیب بعدی مسابقات جهانی سنگین وزن باتیستا است. گوئررو، که اخیراً به تصویر کشیده شده بود. یک شخصیت دستکاری کننده، بیرون آمد و ادعا کرد که اکنون بیشتر در مورد شفقت است تا دستکاری.

دو هفته بعد، در اپیزود 30 سپتامبر اسمکدان!، گوئررو، به عنوان بخشی از فیلمنامه، به طور تصادفی با یک صندلی تاشو باتیستا را در حالی که تلاش می کرد به عضو تیم تگ MNM جوی مرکوری ضربه بزند، زد.هفته بعد، باتیستا فیلمی از ضربه زدن او به باتیستا در هفته گذشته را به گوئررو نشان داد. باتیستا، به عنوان بخشی از خط داستانی آنها، سپس اعلام کرد که اگر گوئررو به شخصیت شرور خود بازگردد، به او صدمه خواهد زد.دانلود نو مرسی 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.