دانلود نو مرسی 2007

دانلود نو مرسی 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2007 : No Mercy 2007 دهمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد در 7 اکتبر 2007 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد.

رویداد No Mercy در سال 2007 تقریباً 12500 شرکت کننده داشت و تقریباً 271000 خرید پرداخت به ازای هر مشاهده دریافت کرد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمدی معادل 19.9 میلیون دلار به دست آورد. زمانی که این رویداد به صورت DVD منتشر شد، در جدول فروش دی وی دی بیلبورد به جایگاه نوزدهم رسید.

نتایج مسابقات رویداد

9 مسابقه کشتی حرفه ای در سوپرکارت این رویداد برنامه ریزی شده بود. قرار بود رویداد اصلی برنامه‌ریزی‌شده از برند راو، قهرمان WWE، جان سینا باشد که از عنوان خود در برابر رقیب رندی اورتون در مسابقه Last Man Standing دفاع کند. با این حال، در اپیزود اول اکتبر راو، سینا به طور قانونی عضله سینه راست خود را پاره کرد و مسابقه و عنوان به ترتیب لغو و خالی شدند. در نتیجه، تریپل اچ در آن شب در سه مسابقه برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای شرکت کرد، جایی که ابتدا رندی اورتون قهرمان تازه تاجگذاری شده را شکست داد، سپس اوماگا را شکست داد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند و سپس در آخرین مسابقه کارت شکست خورد.

داستان

رقابت اصلی که منجر به رویداد در برند راو شد، بین جان سینا و رندی اورتون بر سر قهرمانی WWE بود. در رویداد سامر اسلم اوت پی پر ویو WWE، سینا با موفقیت از عنوان قهرمانی مقابل اورتون دفاع کرد و شب بعد در راو، یکی از برنامه های تلویزیونی اصلی WWE، اورتون در مسابقه سینا با کینگ بوکر دخالت کرد که سینا با رد صلاحیت برنده شد. پس از مسابقه. به پایان رسید، اورتن با لگد زدن به سر پدر واقعی سینا، در خط داستانی به او حمله کرد.

در نتیجه اقدامات اورتون، این دو در یک مسابقه قهرمانی در رویداد Pay-Per-View در سپتامبر WWE Unforgiven با هم روبرو شدند که در آن سینا به دلیل نادیده گرفتن دستورات داور از مسابقه محروم شد. طبق قوانین دبلیو دبلیو ای، یک عنوان فقط از طریق پین فال یا سابمیشن می تواند دست به دست شود، اورتون این عنوان را دریافت نکرد. پس از مسابقه آنها، پدر سینا با لگد زدن به سر او انتقام گرفت، همان کاری که اورتون قبلا با او انجام داده بود.دانلود نو مرسی 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.