دانلود نو مرسی 2008

دانلود نو مرسی 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو مرسی 2008 : No Mercy 2008 یازدهمین رویداد نو مرسی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 5 اکتبر 2008 در باغ رز در پورتلند، اورگان برگزار شد. این یکی از تنها دو رویداد پرداخت به ازای WWE است که در ایالت اورگان برگزار می شود، دیگری Unforgiven در سال 2004 است. No Mercy با Hell in a Cell در سال 2009 جایگزین شد. با این حال، پس از هشت سال، No Mercy در سال 2016 بازگردانده شد.

این رویداد تقریباً 10000 شرکت کننده داشت. زمانی که این رویداد به صورت دی وی دی منتشر شد، به رتبه دوم جدول فروش دی وی دی های ورزشی تفریحی بیلبورد رسید. این رویداد 261000 خرید پرداخت به ازای هر بازدید دریافت کرد که کمتر از رویداد سال قبل بود. همچنین اولین پخش No Mercy PPV با کیفیت بالا بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد برنامه ریزی شده بود که دارای یک سوپر کارت، برنامه ریزی بیش از یک رویداد اصلی بود. اولین کشتی‌گیران از برند راو، که در آن کریس جریکو، قهرمان سنگین وزن جهان، شاون مایکلز را در یک مسابقه نردبانی شکست داد. در رویداد اصلی دیگر کشتی گیرانی از برند اسمکدان حضور داشتند. که در آن مدافع قهرمان دبلیو دبلیو ای تریپل اچ، رقیب جف هاردی را در یک مسابقه کشتی استاندارد شکست داد. سه مسابقه برجسته در آندرکارت برنامه ریزی شده بود.

در یک مسابقه کشتی استاندارد بین کشتی گیرانی از برند راو، باتیستا جان “برادشاو” لیفیلد (JBL) را شکست داد و مدعی شماره یک قهرمانی سنگین وزن جهان شد. مسابقه دوم یک مسابقه استاندارد بین کشتی گیران برند اسمکدان بود که در آن Big Show The Undertaker را شکست داد. سومین مسابقه غالب از برند ECW بود که یک مسابقه استاندارد برای مسابقات قهرمانی ECW بود که در آن مت هاردی قهرمان مارک هنری را شکست داد.

داستان

در این رویداد هشت مسابقه کشتی حرفه ای با نتایج از پیش تعیین شده توسط نویسندگان فیلمنامه WWE برگزار شد. در این مسابقات کشتی گیرانی که شخصیت های خود را در خطوط داستانی برنامه ریزی شده ای که قبل، حین و بعد از رویداد اتفاق می افتاد، به تصویر می کشیدند. همه کشتی گیران از یکی از سه برند WWE – Raw، SmackDown، و ECW – سه بخش داستانی بودند که WWE کارمندان خود را در آنها تعیین کرد.دانلود نو مرسی 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.