دانلود هل این سل 2017

دانلود هل این سل 2017 با کیفیت بالا

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p یا خرید اکانت ویژه

با خرید اکانت ویژه میتونید شوهای هفتگی و رویداد ها رو دانلود و تماشا نمایید.
 

دانلود پی پر ویوی hell in a cell 2017 که سیزدهمین پی پر ویو کشتی کج سال 2017 است مسابقه اصلی این شو هل این سل مچ بین کوین اوینز و شین مکمن بود.سایر مسابقات رو در تصویر مربوط به مسابقات میتونید ببینید که مهماشون رو به صورت جدا قرار میدیم.این شو را در 2 کیفیت خوب و نرمال براتون قرار دادم لطفا در مورد ساختار جدید پست ها و سایت نظر بدید و این پست را به اشتراک بگزارید.

ادرس های ما با اضافه شدن یک به ادرس فعلی در دسترس خواهد بود.

 

 

 

دانلود مسابقات مهم:

 

 

 

 

درباره هل این سل 2017

دانلود هل این سل 2017 : Hell in a Cell 2017 نهمین رویداد سالانه کشتی حرفه‌ای Hell in a Cell بود که توسط WWE تولید می‌شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند اسمکدان این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 8 اکتبر 2017 در لیتل سزار آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد.

مسابقات

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند. از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف، و کارت اصلی دارای دو مسابقه در نوع مسابقه بود. در رویداد اصلی، کوین اوونز شین مک ماهون را در مسابقه ای همنام شکست داد. که همچنین شرط اضافه شدن تعداد سقوط ها در هر نقطه را داشت. در مسابقه دیگر Hell in a Cell که نمایش را افتتاح کرد. The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) The New Day (با نمایندگی Big E و Xavier Woods) را شکست داد. و رکورد سه بار قهرمان تیم اسمکدان تگ شد.

همچنین این اولین باری بود که قهرمانی تگ تیم WWE در مسابقه Hell in a Cell دفاع شد. سایر مسابقات برجسته شامل حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای جیندر محل در برابر شینسوکه ناکامورا بود. و بارون کوربین با شکست ای جی استایلز و تای دیلینگر مدافع عنوان قهرمانی، قهرمان ایالات متحده را در یک مسابقه تهدید سه گانه بداهه به دست آورد. این رویداد همچنین برای اولین بازی پرداخت به ازای بابی رود در فهرست اصلی بازی، جایی که او Dolph Ziggler را شکست داد، قابل توجه بود.

تاریخچه رویداد

Hell in a Cell یک رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE است که هر ساله در اکتبر توسط WWE از سال 2009 تولید می شود. مفهوم نمایش از مسابقه تاسیس WWE Hell in a Cell می آید که در آن رقبا در داخل یک 20 با هم مبارزه می کنند. -ساختار سلولی سقف دار با ارتفاع پا در اطراف حلقه و ناحیه کنار رینگ. مسابقه رویداد اصلی کارت تحت شرط Hell in a Cell برگزار می‌شود. رویداد 2017 نهمین رویداد تحت گاه‌شماری Hell in a Cell بود. و در 8 اکتبر در Little Caesars Arena در دیترویت، میشیگان برگزار شد. در حالی که رویداد 2016 به طور انحصاری کشتی گیرانی از بخش برند Raw را به نمایش گذاشت، رویداد 2017 منحصر به فرد اسمکدان بود.

خطوط داستان

این نمایش شامل هشت مسابقه بود، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف، که ناشی از خطوط داستانی فیلمنامه بود. که در آن کشتی گیران قهرمانان، شرورها یا شخصیت های کمتر متمایز را در رویدادهای فیلمنامه ای به تصویر می کشیدند. که تنش ایجاد می کرد و در یک مسابقه کشتی یا مجموعه ای از مسابقات به اوج می رسید. نتایج توسط نویسندگان دبلیو دبلیو ای در برند اسمکدان از پیش تعیین شده بود. در حالی که خطوط داستانی در نمایش هفتگی دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، اسمکدان لایو، تولید شد.

در سامراسلم، کمیسیونر شین مک ماهون، داور ویژه مسابقه قهرمانی ایالات متحده بین کوین اونز و ای جی استایلز بود. در طول مسابقه، اوونز سعی کرد پین بزند، اما شین دید که پای استایلز روی طناب پایینی قرار دارد. و دستور داد مسابقه ادامه یابد. اوونز ناامید شین را هل داد، او به عقب هل داد و به استایلز اجازه داد تا اوونز را شکست دهد تا عنوان را حفظ کند.

در اسمکدان بعدی، شین تا زمانی که استایلز قهرمان بود، یک ضربه نهایی به اوونز زد و همچنین به او اجازه داد تا داور مسابقه را انتخاب کند. اونز بارون کوربین را انتخاب کرد. در طول مسابقه، شین پس از اینکه کوربین از بازی خارج شد، وظایف داوری را بر عهده گرفت. استایلز سود برد و اوونز را شکست داد تا دوباره قهرمانی را حفظ کند.

دانلود هل این سل 2017 با کیفیت اورجینال 720p تضمینی از سه روش ممکن هست.روش اول خرید مستقیم از دبلیو دبلیو ای مدرن.روش دوم خرید مستقیم با سبد خرید یا کیف پول در سایت لینکس سیتی https://linkscity.ir.روش سوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.دقت کنید در خرید از لینک سیتی قابلیت تماشای آنلاین و نگهداری لینک در اکانت خود هم بهرهمند خواهید شد.