دانلود ونجنس 2001

دانلود ونجنس 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2001 : Vengeance 2001 اولین رویداد سالانه ونجنس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 9 دسامبر 2001 در ورزشگاه سن دیگو در سن دیگو، کالیفرنیا برگزار شد. این رویداد جایگزین PPV معمول ماه دسامبر، آرماگدون، برای سال 2001 شد. آرماگدون در سال 2002 با انتقال انتقام به جولای دوباره برقرار شد. همچنین این تنها رویداد Vengeance بود که تحت نام WWF تبلیغ شد زیرا تبلیغات در ماه می 2002 به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین این تنها رویداد Vengeance بود که قبل از معرفی پسوند برند در مارس 2002 برگزار شد.

مسابقه اصلی یک تورنمنت سه مسابقه ای بود تا مسابقات قهرمانی WWF و قهرمانی جهان (قهرمانی سابق WCW) را به عنوان قهرمانی بی چون و چرای WWF یکی کند.این آخرین PPV WWF بود که از کانال 4 در بریتانیا پخش شد.

مسابقه اصلی

بلافاصله پس از آن، فلیر یک مسابقه بین آستین و راک، دارنده مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد تا هر دو عنوان را متحد کند و یک قهرمان بلامنازع ایجاد کند. اما مک ماهون، فلیر را متقاعد کرد که به جای آن یک تورنمنت چهار نفره ایجاد کند. دو مسابقه برگزار شد که آستین از قهرمانی WWF در برابر انگل دفاع کرد و راک از قهرمانی جهان در برابر کریس جریکو دفاع کرد. برندگان هر دو مسابقه سپس در مسابقه سوم با یکدیگر روبرو می شوند که در آن برنده اولین قهرمان بلامنازع WWF خواهد بود.

داستان

اینویشن، که در ژوئن 2001 آغاز شد، در Survivor Series، زمانی که تیم WWF برنده مسابقه “Winner Takes All” سری Survivor شد، به پایان رسید. در نتیجه اتحاد مجبور شد تجارت خود را تعطیل کند و تمام عناوین آنها به جز قهرمانی جهان کنار گذاشته شد (مسابقه های قهرمانی باقی مانده با معادل های مربوطه WWF یکپارچه شدند و متعاقباً غیرفعال شدند و قهرمانی WCW Cruiserweight به عنوان WWF تبدیل شد). شب بعد، در راو، وینس مک ماهون، مالک WWF، تلاش کرد تا استون کلد استیو آستین را که یکی از اعضای The Alliance بود، از قهرمانی WWF محروم کند و به دلیل اقداماتش در هزینه کردن مسابقه اتحاد، آن را به کرت آنگل اعطا کند.

با این حال، قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، ریک فلیر، که از زمان خرید WCW توسط مک ماهون در مارس 2001 در هیچ برنامه کشتی دیده نشده بود، صحبت مک ماهون را قطع کرد و اعلام کرد که رهبران The Alliance، شین و استفانی مک ماهون، سهام خود را در کشتی فروخته اند. WWF به او و اینکه او اکنون شریک برابر با مک ماهون است. سپس آستین به آنگل و مک ماهون حمله کرد و پس از آن فلیر کمربند عنوان خود را به او هدیه داد.دانلود ونجنس 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.