دانلود ونجنس 2002

دانلود ونجنس 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2002 : Vengeance 2002 دومین رویداد سالانه ونجنس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 21 ژوئیه 2002 در جو لوئیس آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد. این اولین رویداد Vengeance بود که با نام WWE برگزار شد، پس از تغییر نام شرکت از فدراسیون جهانی کشتی به WWE در ماه مه همان سال، و همچنین اولین رویداد Vengeance که با اولین پسوند برند برگزار شد.

Vengeance تقریباً 9500 بازدیدکننده داشت و حدود 322000 خرید پرداخت به ازای هر نمایش دریافت کرد. این رویداد به WWE کمک کرد تا درآمد پرداخت به ازای هر نمایش خود را 6.2 میلیون دلار نسبت به سال قبل افزایش دهد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی از اسمکدان! راک برنده مسابقات قهرمانی آندیسپیوتد دبلیو دبلیو ای در یک مسابقه تهدید سه گانه بود که کرت آنگل و مدافع عنوان قهرمانی آندرتیکر نیز در آن شرکت داشتند. رویداد اصلی از راو بین قهرمان راب ون دام و رقیب براک لزنر برای قهرمانی بین قاره‌ای دبلیو دبلیو ای بود که در آن ون دام با رد صلاحیت قهرمانی خود را حفظ کرد. آندرکارت شامل The Un-Americans (لنس استورم و کریستین) در مقابل هالک هوگان و اج هالیوود برای قهرمانی تگ تیم WWE، بوکر تی در مقابل بیگ شو در مسابقه بدون رد صلاحیت و جان سینا در مقابل کریس جریکو در اولین مسابقه PPV سینا بود.

داستان

دشمنی اصلی راو که به سمت انتقام می رود بین راب ون دام و براک لزنر برای قهرمانی بین قاره ای بود. ماه قبل در King of the Ring، ون دام در اولین مسابقه نیمه نهایی کریس جریکو را شکست داد در حالی که لزنر در دومین مسابقه نیمه نهایی تست را شکست داد. بعداً در همان شب، لزنر ون دام را در فینال شکست داد و به پادشاه حلقه تبدیل شد و حق رویارویی با قهرمان بلامنازع دبلیو دبلیو دبلیو ای در سامراسلم را به دست آورد.

ون دام از زمان اپیزود 27 می راو که ادی گوئررو را در یک مسابقه نردبانی شکست داد، مسابقات قهرمانی بین قاره ای را برگزار کرده بود.ر اپیزود 24 ژوئن راو، ون دام با حمله از پشت لزنر و ضربه زدن به او با ون دامیناتور و یک سوپر ضربه غواصی، تاجگذاری پادشاه حلقه را قطع کرد. در اواخر همان شب، لزنر برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای در مسابقه‌ای با ون دام روبرو شد که لزنر با رد صلاحیت با دخالت عامل لزنر، پل هیمن، شکست خورد.دانلود ونجنس 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.