دانلود ونجنس 2004

دانلود ونجنس 2004 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2004 : Vengeance 2004 چهارمین رویداد سالانه ونجنس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw برگزار شد. این رویداد در 11 ژوئیه 2004 از مرکز مدنی هارتفورد در هارتفورد، کانکتیکات برگزار شد.

این رویداد با فروش 7000 بلیت 370000 دلار آمریکا درآمد داشت و 0.43 خرید داشت. پس از این رویداد، بنوا با رندی اورتن بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان شروع به دعوا کرد. این دو در سامراسلم مسابقه خواهند داشت، جایی که اورتون قهرمان سنگین وزن جهان شد و جوانترین قهرمان جهان در تاریخ WWE شد. ادج به دفاع از قهرمانی بین قاره ای در مقابل باتیستا و کریس جریکو در یک مسابقه Triple Threat در سامراسلم پرداخت. کین و مت هاردی به دشمنی خود در سامراسلم در مسابقه “تا زمانی که مرگ ما را جدا کند” ادامه دادند، جایی که برنده می توانست با لیتا ازدواج کند. کین پیروز شد و در نتیجه لیتا مجبور شد با کین ازدواج کند.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی کریس بنوا در مقابل تریپل اچ برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که بنوا با پین کردن تریپل اچ با رول آپ قهرمان شد. مسابقه غالب روی کارت، رندی اورتون در مقابل اج برای مسابقات قهرمانی بین قاره‌ای دبلیو دبلیو‌ای بود که اج پس از اجرای اسپیر با پینفال برنده شد. مسابقات اولیه روی آندرکارد شامل مت هاردی در مقابل کین در مسابقه بدون رد صلاحیت بود که هاردی پس از ضربه زدن به کین با صندلی فولادی برای گرفتن پین برنده شد و باتیستا در مقابل کریس جریکو که باتیستا با اجرای یک بمب باتیستا با پین فال پیروز شد.

داستان

دعوای اصلی بر سر انتقام بین کریس بنوا و تریپل اچ بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر شدند. در رویال رامبل، بنوا در مسابقه رویال رامبل پیروز شد که باعث شد او یک مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان را در برابر تریپل اچ در رسلمنیا XX به ارمغان آورد. با مجبور کردن تریپل اچ برای تسلیم شدن به کراس فیس کریپلر، قهرمانی سنگین وزن جهان را برنده شوید.در بک‌لش، بنوا با موفقیت از قهرمانی سنگین‌وزن جهان در یک مسابقه دیگر در برابر تریپل اچ و مایکلز دفاع کرد.

پس از بک‌لش، بنوا با کین درگیری کوچکی داشت، در حالی که مایکلز و تریپل اچ دشمنی خود را در Bad Blood تمام کردند. در اپیزود 14 ژوئن راو، تریپل اچ خواستار یک ضربه دیگر به عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان شد. بعداً توسط اریک بیشوف، مدیر کل راو، به او اعطا شد تا با بنوا در انتقام برای قهرمانی مبارزه کند، اما بیشوف برای شکست برادرزاده‌اش، یوجین، تریپل اچ را درخواست کرد.در این دور، بنوا تریپل اچ را مجبور کرد که به شارپ شوتر، پایان دهنده ارسال بنویت تسلیم شود. در اپیزود راو در 23 می 2005، باتیستا با اج روبرو شد که مایکلز و کین را شکست داده بود تا شانس قهرمانی جهان را بدست آورد.دانلود ونجنس 2004 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.