دانلود ونجنس 2005

دانلود ونجنس 2005 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2005 : Vengeance 2005 پنجمین رویداد سالانه ونجنس بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برند Raw، SmackDown! و ECW برگزار شد. این رویداد منحصرا برای کشتی گیران بخش برند Raw تبلیغاتی برگزار شد. این رویداد در 26 ژوئن 2005 در مرکز توماس و مک در لاس وگاس، نوادا برگزار شد.

رویداد اصلی مسابقه Hell in a Cell برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بین باتیستا و تریپل اچ بود که باتیستا پس از اجرای بمب باتیستا با پینفال پیروز شد. یکی از مسابقات غالب روی کارت، جان سینا در مقابل کریس جریکو در مقابل کریستین در یک مسابقه Triple Threat برای قهرمانی WWE بود. سینا در این مسابقه پیروز شد و پس از پین زدن به کریستین عنوان قهرمانی را حفظ کرد. یکی دیگر از بازی‌های اولیه روی آندرکارت، کرت آنگل در مقابل شاون مایکلز در مسابقه‌ای مجدد از مبارزه آنها در رسلمنیا 21 بود.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در کارت این رویداد به چشم می خورد. این کارت دارای هشت مسابقه تلویزیونی بود، از جمله دو رویداد اصلی که منجر به شکست دادن راب ون دام بر اج برای حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای و D-Generation X (DX) (Triple H و Shawn Michaels) با شکست دادن Spirit Squad (کنی، جانی، میچ، نیکی) شد. و مایکی) در یک مسابقه 5 بر 2 هندیکپ. یک مسابقه روی آندرکارت نمایش داده شد که در آن جان سینا سابو را در مسابقه چوب بری Extreme Rules شکست داد که در آن سوپراستارهایی از برندهای Raw و ECW در کنار رینگ حضور داشتند. این رویداد به خاطر اولین حضور لوک گالوز در حلقه WWE که تحت شخصیت “Impostor Kane” خود کشتی گرفت، قابل توجه است.

بسیاری از اختلافات موجود در پی این رویداد حل و فصل شد. قابل ذکر است که باتیستا به اسمکدان دعوت شد! نام تجاری، بنابراین به دشمنی خود با تریپل اچ پایان داد. دشمنی بین کین و اج نیز پس از این رویداد به پایان رسید، زیرا اج وارد زاویه ای با مت هاردی شد. با این حال، اختلاف بین سینا و جریکو ادامه یافت و منجر به مسابقه ای در سامراسلم شد که سینا برنده شد.

داستان

دعوای اصلی به سمت انتقام بین باتیستا و تریپل اچ بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین وزن جهان درگیر شدند. بعد از اینکه باتیستا در رسلمنیا 21 تریپل اچ را شکست داد، آنها به مبارزه بر سر عنوان جهانی در پرداخت بعدی راو، بک‌لش، ادامه دادند، که باعث شد باتیستا عنوان را حفظ کند. یکی از مدعیان برای رویارویی با باتیستا برای عنوان قهرمانی جهان با پیروزی کین، شاون مایکلز، ادج و کریس بنوا در دور اول مسابقات برگزار شد.

در این دور، بنوا تریپل اچ را مجبور کرد که به شارپ شوتر، پایان دهنده ارسال بنویت تسلیم شود. در اپیزود راو در 23 می 2005، باتیستا با اج روبرو شد که مایکلز و کین را شکست داده بود تا شانس قهرمانی جهان را بدست آورد.دانلود ونجنس 2005 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.