دانلود ونجنس 2011

دانلود ونجنس 2011 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود ونجنس 2011 : Vengeance 2011 هشتمین رویداد ونجنس بود که توسط WWE تولید شد. در 23 اکتبر 2011 در مرکز AT&T در سن آنتونیو، تگزاس برگزار شد. این اولین Vengeance بود که از سال 2007 برگزار شد و همچنین آخرین مورد تا سال 2021 بود. که نام Vengeance به عنوان یک رویداد TakeOver NXT با عنوان روز انتقام تغییر یافت. انتقام 2011 جایگزین حقوق بالیدن شد. انتقام در سال بعد به نفع برگزاری تنها یک PPV در ماه اکتبر، Hell in a Cell حذف شد. این رویداد 121000 خرید به دست آورد که نسبت به 137000 خرید حق لاف زدن در سال گذشته کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه قبل از نمایش. در رویداد اصلی، آلبرتو دل ریو جان سینا را در آخرین مسابقه ایستاده شکست داد تا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. در دیگر مسابقات برجسته، مارک هنری، قهرمان سنگین وزن جهان، با بیگ شو بدون مسابقه مبارزه کرد. رندی اورتون قهرمان بین قاره‌ای WWE کودی رودز را در یک مسابقه غیر عنوانی شکست داد. و The Awesome Truth (The Miz و R-Truth) CM Punk و Triple H را شکست داد. .

داستان

رقابت اصلی شامل قهرمان دبلیو دبلیو ای آلبرتو دل ریو در برابر قهرمان سابق جان سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود. در Hell in a Cell در اوایل ماه، سینا عنوان خود را به دل ریو از دست داد. ، پس از اینکه سینا از سلول فولادی خارج شد. در حالی که دل ریو سی ام پانک را در یک مسابقه سلولی سه گانه تهدید کرد.

یک هفته بعد، مدیر کل موقت راو جان لورینایتیس که اخیراً به این سمت منصوب شده بود. مسابقه مجدد سینا در مقابل دل ریو را برای انتقام رزرو کرد. در اپیزود 17 اکتبر راو، سینا در یک مسابقه تگ تیمی با جیم راس پیروز شد تا دل ریو و مایکل کول را شکست دهد و طبق شرط قبل از مسابقه، او مسابقه در Vengeance را به عنوان آخرین مسابقه مرد ایستاده انتخاب کرد.دانلود ونجنس 2011 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.