دانلود پیبک 2013

دانلود پیبک 2013 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود پیبک 2013 : Payback 2013 افتتاحیه رویداد پیبک که توسط WWE تولید شد. این رویداد در 16 ژوئن 2013، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این رویداد جایگزین رویداد شناخته شده قبلی WWE، No Way Out شد. مفهوم این رویداد این بود که کشتی گیران به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.این رویداد 186,000 خرید دریافت کرد که نسبت به پرداخت No Way Out در سال گذشته 194,000 کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه کشتی حرفه ای در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، جان سینا قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در برابر رایبک در مسابقه سه مرحله جهنم حفظ کرد. در دیگر مسابقات برجسته، آلبرتو دل ریو با شکست دالف زیگلر قهرمان سنگین وزن جهان شد و سی ام پانک کریس جریکو را شکست داد.

داستان

پس از مسابقه Last Man Standing آنها در Extreme Rules در ماه مه، که بدون رقابت به پایان رسید. Ryback یک آمبولانس را در اپیزود 20 می راو وارد میدان کرد. و جان سینا را در یک مسابقه آمبولانس برای قهرمانی WWE خود به چالش کشید. یک هفته بعد در راو، سینا با تبدیل چالش به سه مرحله جهنم، پاسخ داد، که سقوط اول مسابقه چوب بران، پاییز دوم مسابقه میز و مسابقه آمبولانس که در ابتدا تصمیم گرفته شده بود به عنوان پاییز سوم بود. رایبک شرط جدید را پذیرفت و مسابقه را رسمی کرد.

در اپیزود 22 آوریل از راو، ای جی لی برنده یک مسابقه سلطنتی دیوا شد تا برای قهرمانی دیواس در پی بک با کیتلین روبرو شود. هفته بعد در راو، پس از رویارویی با AJ، Dolph Ziggler و Big E Langston در پشت صحنه، کیتلین شروع به دریافت هدایایی از طرف یک ستایشگر مخفی کرد. و یک دسته گل رز در قسمت سوم مه اسمکدان. در اپیزود 10 ژوئن Raw، تحسین‌کننده مخفی کیتلین، لنگستون بود، اگرچه معلوم شد که این یک بازی ذهنی بود که AJ قصد داشت قبل از مسابقه عنوان Divas آنها به درون سر کیتلین برود.دانلود پیبک 2013 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.