دانلود پیبک 2014

دانلود پیبک 2014 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود پیبک 2014 : Payback 2014 دومین رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش و پخش زنده کشتی کج از نوع پیبک بود که توسط WWE تولید شد. برای دومین سال متوالی در اول ژوئن 2014 در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینویز برگزار شد. این همچنین اولین رویداد Payback بود که در شبکه WWE پخش شد. که در ماه فوریه راه اندازی شد. موضوع این رویداد کشتی گیرانی بود که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود بودند.

نتایج مسابقات رویداد

نه مسابقه، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف، در این رویداد به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، شیلد (دین امبروز، ست رولینز و رومن رینز). اوولوشن (تریپل اچ، رندی اورتون و باتیستا) را در یک مسابقه حذفی تیم شش نفره No Holds Barred شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، جان سینا در مسابقه Last Man Standing بری وایت را شکست داد. و Bad News Barrett راب ون دام را شکست داد تا قهرمانی بین قاره ای WWE را حفظ کند.

این اولین پرداخت به ازای WWE از زمان آرماگدون در دسامبر 2006 بود که مسابقه قهرمانی جهانی مردان را روی کارت نشان نداد. بازپرداخت 67000 خرید (به استثنای بازدیدهای شبکه WWE) داشت که نسبت به 186000 خرید سال قبل کاهش داشت.

داستان

دشمنی اصلی که در این رویداد رخ داد بین Evolution (تریپل اچ، رندی اورتون و باتیستا) و شیلد (دین امبروز، ست رولینز و رومن رینز) بود. پس از باخت به آنها در Extreme Rules، Evolution به دشمنی با The Shield ادامه داد. شب بعد در راو، تریپل اچ آمبروز را وادار کرد. تا از قهرمانی ایالات متحده خود در نبرد رویال 20 نفره دفاع کند که توسط شیمس برنده شد. سپر سپس در اواخر شب با خانواده وایات جنگید.

درست زمانی که همه چیز به نفع The Shield تغییر کرد، Evolution بیرون آمد و حواس The Shield را پرت کرد. و به Bray Wyatt اجازه داد تا با سنجاق کردن Reigns، پیروزی را برای خانواده Wyatt بدست آورد. سپس Evolution به شیلد حمله کرد و با بمب قدرت سه گانه The Shield به رینز ضربه زد. هفته بعد، The Shield اوولوشن را به یک مسابقه مجدد در Payback به چالش کشید که Evolution پذیرفت. هفته بعد در راو اعلام شد که مسابقه در Payback یک مسابقه تگ حذفی شش نفره No Holds Barred خواهد بود.

روش دانلود

دانلود پیبک 2014 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.