دانلود پیبک 2023

دانلود پیبک 2023 با کیفیت تضمینی و لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.
تاریخ انتشار : دوازدهم شهریور

درباره رویداد

دانلود پیبک 2023 : این رویداد هفتمین رویداد پببک است که در کمپانی WWE برگزار میشود.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند راو و اسمکدان تبلیغاتی برگزار می شود. این رویداد در تعطیلات آخر هفته روز کارگر در روز شنبه، 2 سپتامبر 2023، در PPG Paints Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار می‌شود و اولین بازپرداخت از سال 2020 خواهد بود. همچنین اولین بازپرداختی است که در یک شنبه و در سپتامبر برگزار می‌شود.

همچنین اولین پخش زنده در Peacock در ایالات متحده و Binge در استرالیا. این اولین رویداد PPV و پخش زنده WWE پس از Extreme Rules در جولای 2018 است که در پیتزبورگ برگزار می‌شود. موضوع این رویداد کشتی گیرانی است که به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود هستند.این همچنین آخرین رویداد زنده حق بیمه WWE به عنوان یک نهاد مستقل خواهد بود زیرا گزارش شده است که ادغام با UFC در اواسط تا اواخر سپتامبر نهایی خواهد شد.

تاریخچه رویداد

Payback یک رویداد کشتی حرفه ای است که توسط WWE در سال 2013 تأسیس شد. مفهوم این رویداد این است که کشتی گیران به دنبال بازپرداخت در برابر حریفان خود هستند. این رویداد سالانه تا سال 2017 ادامه داشت، اما برای اولین بار تا زمانی که در سال 2020 مجدداً برقرار شد متوقف شد. دوباره متوقف شد با این حال، در 16 ژوئن 2023، WWE احیای رویداد را اعلام کرد، با هفتمین بازپرداخت که در آخر هفته روز کارگر در روز شنبه، 2 سپتامبر 2023، در PPG Paints Arena در پیتسبورگ، پنسیلوانیا و کشتی‌گیران برجسته از راو برگزار می‌شود. و بخش های برند اسمکدان. متعاقباً این اولین بازپرداخت خواهد بود که در یک شنبه و در سپتامبر برگزار می شود.

این اولین رویداد پرداخت به ازای نمایش (PPV) و پخش زنده WWE پس از Extreme Rules در جولای 2018 در پیتزبورگ خواهد بود که در همان عرصه برگزار شد. علاوه بر پخش در PPV سنتی در سراسر جهان و شبکه WWE در اکثر بازارهای بین المللی، این اولین Payback خواهد بود که پس از ادغام نسخه آمریکایی شبکه WWE تحت عنوان Peacock در مارس 2021، به صورت زنده در Peacock پخش می شود. فروش بلیط در 27 ژوئن آغاز می شود. از طریق Ticketmaster

همچنین …

این کارت شامل مسابقاتی می‌شود که از داستان‌های متن‌شده ناشی می‌شوند، جایی که کشتی‌گیران قهرمانان، شرورها یا شخصیت‌های کمتر متمایز را در رویدادهای فیلم‌نامه‌ای به تصویر می‌کشند که تنش ایجاد می‌کنند و به یک مسابقه کشتی یا مجموعه‌ای از مسابقات ختم می‌شوند. نتایج توسط نویسندگان دبلیو دبلیو ای در برندهای راو و اسمک‌دان از پیش تعیین می‌شود، در حالی که داستان‌ها در برنامه‌های تلویزیونی هفتگی دبلیو دبلیو ای هفتگی، دوشنبه نایت راو و اسمک‌دان جمعه شب تولید می‌شوند..دانلود پیبک 2023 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.