دانلود بکلش 2017

دانلود بکلش 2017

دانلود بکلش 2017 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

|مــچ کــارد| 

درباره بکلش 2017

دانلود بکلش 2017 : رویداد کشتی کج به نام Backlash 2017 برای سیزدهمین بار Backlash بود توسط WWE ساخته شد. این رویداد برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 21 می 2017، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی برگزار شد. این تنها دومین رویداد Backlash بود که پس از رویداد سال 2001 در Allstate Arena برگزار شد.

نتایج رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یکی در پیش نمایش شروع. در رویداد اصلی، جیندر محل با شکست رندی اورتون، اولین قهرمانی خود در دبلیو دبلیو را به دست آورد. و به اولین کشتی گیر هندی تبار تبدیل شد که این عنوان را به دست آورد. در آندرکارت، کوین اونز قهرمانی ایالات متحده آمریکا را در برابر ای جی استایلز حفظ کرد. و یوسوس بریزانگو را شکست داد. تا قهرمانی تگ تیم اسمکدان را حفظ کند. این رویداد همچنین به خاطر اولین حضور ناکامورا در فهرست اصلی تلویزیون در داخل رینگ، که در مسابقه افتتاحیه دولف زیگلر را شکست داد، قابل توجه بود.

تاریخچه بکلش

Backlash یک رویداد پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و شبکه WWE است که توسط WWE در سال 1999 تأسیس شد. این رویداد سالانه از سال 1999 تا 2009 برگزار شد. سپس متوقف شد اما در سال 2016 دوباره برقرار شد. رویداد 2017 قرار بود در تاریخ برگزار شود. 21 مه 2017، در Allstate Arena در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینویز، که اولین Backlash بود که در ماه می پس از رویداد سال 2005 برگزار شد. مانند رویداد 2016، در رویداد 2017 کشتی گیرانی منحصراً از برند اسمکدان حضور داشتند.

داستان ها

در رسلمنیا 33، رندی اورتون بری وات را شکست داد و نهمین قهرمانی WWE خود را به دست آورد. در اسمکدان پس از رسلمنیا، وایت اورتون را به مسابقه “خانه وحشت” دعوت کرد؛ پس از اینکه وایت در نتیجه سوپراستار شیک آپ به راو نقل مکان کرد. این مسابقه یک مسابقه بدون عنوان بود و برای پرداخت پرداخت به ازای راو برنامه ریزی شد. در قسمت 18 آوریل اسمکدان، جیندر محل که از راو نقل مکان کرده بود. دالف زیگلر، موجو راولی، اریک روآن، لوک هارپر را شکست داد. و سامی زین، که او نیز از راو خارج شد. در یک چالش شش تکه برای تبدیل شدن به مدعی شماره یک قهرمانی WWE در Backlash.

در طول مسابقه، محل از NXT’s The Bollywood Boyz کمک گرفت که اولین اسمکدان خود را با عنوان The Singh Brothers (سمیر و سونیل سینگ) انجام دادند. هفته بعد، اورتن روآن را در یک مسابقه بدون رد صلاحیت شکست داد. و پس از آن مورد حمله ماهال و سینگ قرار گرفت. برادران؛ ماهال متعاقباً کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای را دزدید. در Payback در 30 آوریل در جریان مسابقه اورتون مقابل وایات، اورتون به راحتی با حمله برادران سینگ مقابله کرد. اما پس از آن ماهال با کمربند عنوان به او حمله کرد.دانلود بکلش 2017 در اینجا.

ادامه …

و به قیمت بازی اورتون تمام شد. در اسمکدان بعدی، زمانی که محل در حال عکاسی با قهرمانی دزدیده شده دبلیو دبلیو ای بود. کمیسر اسمکدان، شین مک ماهون ظاهر شد. و کمربند عنوان را از محل دریافت کرد و بعداً آن را به اورتون برگرداند. در اپیزود 9 مه، اورتن توسط ماهال قطع شد. و او اظهار داشت که مسابقات قهرمانی را به کشور خود هند برمی گرداند. جایی که مجسمه او را خواهند ساخت. این دو بعداً در یک مسابقه تگ تیم شش نفره شرکت کردند. که با پین کردن اورتون توسط محل به پایان رسید. هفته بعد، پس از اینکه اورتن بارون کوربین را شکست داد. ماهال ظاهر شد. سپس اورتون توسط برادران سینگ مورد حمله قرار گرفت، اما آنها را دفع کرد. سپس محل با خلاها به اورتن حمله کرد.

روش دانلود

دانلود بکلش 2017 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.