دانلود کرون جول 2018

دانلود کرون جول 2018 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کرون جول 2018 : Crown Jewel 2018 نخستین رویداد کرون جول که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در تاریخ 2 نوامبر 2018 در استادیوم دانشگاه ملک سعود در ریاض عربستان سعودی برگزار شد.

این دومین رویداد WWE بود که در عربستان سعودی تحت یک مشارکت 10 ساله در حمایت از Saudi Vision 2030، پس از Greatest Royal Rumble در آوریل برگزار شد و میزبان اولین مسابقات جام جهانی WWE بود. این رویداد همچنین نشان‌دهنده مسابقه نهایی شاون مایکلز بود که در سال 2010 از رقابت‌های فعال درون رینگ در رسلمنیا XXVI کناره‌گیری کرده بود، اگرچه برای این مسابقه بازگشته بود، و همچنین بازگشت هالک هوگان – که از زمان یک سال گذشته در برنامه‌های WWE ظاهر نشده بود. رسوایی 2015-که به عنوان مجری این رویداد خدمت کرد.

با توجه به جنجال‌های پیرامون قتل جمال خاشقجی و همچنین اتهامات علیه عربستان سعودی برای نقض شدید حقوق بشر، رهبری جنگ فرسایشی در یمن و سرکوب حقوق زنان، WWE با انتقاد شدید برای تهیه‌کننده این رویداد مواجه شد و از او خواسته شد تا تجارت خود را متوقف کند. سرمایه گذاری در عربستان سعودی توسط چندین طرف. این جنجال همچنین منجر به این شد که برترین چهره های بیبی فیس شرکت در آن زمان، جان سینا و دنیل برایان، نمایش را تحریم کردند. خود این رویداد با نقدهای کلی منفی مواجه شد، به خصوص رویداد اصلی، مسابقه قهرمانی جهانی و فینال جام جهانی.

نتایج رویداد

دوازده مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، D-Generation X (Triple H و Shawn Michaels) The Brothers of Destruction (The Undertaker و Kane) را شکست داد. در مسابقه ماقبل آخر، شین مک ماهون با شکست دالف زیگلر، قهرمان جام جهانی WWE شد. در دیگر مسابقات برجسته، The Bar (سزارو و شیمس) قهرمانی تگ تیم اسمک‌دان را در برابر The New Day (با نمایندگی بیگ ای و کوفی کینگستون) حفظ کرد، ای جی استایلز با شکست ساموآ جو قهرمانی اسمک‌دان را در دبلیو دبلیو ای حفظ کرد و براک لزنر براون استرومن را شکست داد.

داستان

در سامراسلم، براک لزنر از قهرمانی جهانی در برابر رومن رینز دفاع کرد. قبل از شروع مسابقه، براون استرومن بیرون آمد و اعلام کرد که قرارداد خود را با پول در بانک برنده نقد خواهد کرد. با این حال، در طول مسابقه، استرومن توسط لزنر ناتوان شد و مانع از پول نقد او شد. شب بعد در راو، کرت آنگل، مدیر کل راو، به مدافع لزنر، پل هیمن گفت که اگرچه لزنر یک مسابقه مجدد قراردادی داشت، اما این مسابقه برای مدت زمان نامحدودی رخ نخواهد داد، زیرا او قهرمان جنگی مانند رینز را ترجیح می دهد.هفته بعد، استرومن اعلام کرد که در مقابل Reigns at Hell in a Cell در داخل ساختار همنام پول نقد خواهد کرد.

در این رویداد، لزنر با لگد زدن به در سلول و حمله به هر دو مرد، در مسابقه دخالت کرد، و آنها را قادر به ادامه دادن نکرد، بنابراین مسابقه را بدون رقابت اعلام کرد و رینز قهرمانی را حفظ کرد.[17] شب بعد در راو، رینز و استرومن هر دو لزنر را صدا زدند، و در نتیجه بارون کوربین، مدیر کل راو، یک مسابقه تهدید سه گانه بین رینز، استرومن، و لزنر برای مسابقات قهرمانی جهانی در کرون جول برنامه ریزی کرد.دانلود کرون جول 2018 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.