دانلود کرون جول 2019

دانلود کرون جول 2019 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود کرون جول 2019 : Crown Jewel 2019 دومین رویداد کرون جول که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از برندهای راو، اسمکدان و 205 لایو ابرگزار شد. این رویداد در 31 اکتبر 2019 در استادیوم بین المللی ملک فهد در ریاض، عربستان سعودی برگزار شد. این چهارمین رویدادی بود که WWE با مشارکت 10 ساله در عربستان سعودی در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار کرد. رویداد Crown Jewel در سال 2020 به دلیل همه گیری COVID-19 برگزار نشد، اما این رویداد در سال 2021 بازگشت.

این رویداد با استقبال متفاوت و مثبت منتقدان مواجه شد. اگرچه مسابقه تگ تیم آشفتگی، مسابقه قهرمانی راو در ایالات متحده، مسابقه تگ تیمی 5 به 5، و به ویژه مسابقه انفرادی بین منصور و سزارو تا حد زیادی مورد تحسین قرار گرفت، لزنر در مقابل ولاسکوئز و فیوری در مقابل استرومن تقریباً جهانی بودند. با استقبال قطبی از مسابقه قهرمانی جهانی روبرو شد. بازی زنان به دلیل رزرو و اهمیت خود واکنش های قطبی دریافت کرد، در حالی که از نظر کیفیت متوسط در نظر گرفته شد.

نتایج رویداد

نه مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، بری وایات، “The Fiend” از اسمک‌دان، ست رولینز را در مسابقه ای Falls Count Anywhere که به هر دلیلی متوقف نشد، شکست داد و قهرمانی جهانی را به دست آورد، که متعاقباً عنوان را به اسمکدان منتقل کرد. در دیگر مسابقات برجسته، براک لزنر با سابمیشن کین ولاسکوئز را شکست داد تا قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را در مبارزه افتتاحیه حفظ کند، تایسون فیوری بوکسور حرفه ای با کانت اوت براون استرومن را شکست داد و ناتالیا با سابمیشن لیسی ایوانز را در اولین مسابقه حرفه ای کشتی دیواز شکست داد.

داستان

در اپیزود 30 سپتامبر راو، هالک هوگان و ریک فلیر تالار مشاهیر دبلیو دبلیو ای مهمان برنامه تلویزیونی Miz بودند که در آن هوگان و فلیر مسابقه ای را علیه یکدیگر تیز کردند. Miz سپس اعلام کرد که در Crown Jewel، یک مسابقه 5 به 5 تگ تیمی بین تیم هوگان و تیم فلیر، با هوگان و فلیر به عنوان مربیان مربوطه برگزار خواهد شد. ست رولینز قهرمان جهانی و رندی اورتون به ترتیب به عنوان کاپیتان تیم هوگان و تیم فلیر انتخاب شدند. بعداً در همان شب، روسف به تیم هوگان پیوست، در حالی که کینگ کوربین به تیم فلیر پیوست.

در قسمت 14 اکتبر Raw، Ricochet به تیم Hogan اضافه شد، در حالی که بابی لشلی و قهرمان بین قاره ای Shinsuke Nakamura به تیم Flair اضافه شدند.در همان قسمت، رولینز قرار بود از قهرمانی جهانی در این رویداد دفاع کند و متعاقباً از مسابقه تگ تیم حذف شد.در اسمکدان زیر، هوگان فاش کرد که علی و شورتی جی (که از شورتی گیبل کوتاه شده است) به تیم او اضافه شده اند. بعدها، رومن رینز به عنوان جانشین رولینز به عنوان کاپیتان تیم هوگان اعلام شد.درو مک اینتایر به عنوان آخرین عضو تیم فلیر در راو زیر معرفی شد.دانلود کرون جول 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.